BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zaterdag 30 mei 2009

Girly Gadgets: GSM's

Op zoek naar een nieuwe GSM? Ik laat jullie de leukste en mooiste exemplaren zien!



De LG Cookie pink! Met touchscreen, camera en leuke games.
Deze is ook verkrijgbaar en zilver en zwart.

Adviesprijs: € 174



De Samsung S3030 Pink. Ben je niet zo voor die touchscreens, dan is dit jouw GSM! Met een camera en mp3 speler!
Adviesprijs: € 119





De Samsung F480 Allure Touch. Dit is mijn favoriet! Hij is zo mooi!
Touchscreen, mp3 speler, 5 megapixel camera, je kan er je e mails op lezen,... Dit is echt een supercoole GSM. Alleen kost hij € 299. Best duur dus.

6 reacties:

Joyca zei

handig en leuk dit.
ik ben zelf niet opzoek naar een girly phone maar wel naar een nieuwe telefoon.

glamourista zei

hihi, we hebben dezelfde favoriet. :D

Marijke zei

ik denk dat ik hem ga kopen ;-) vakantiegeld komt eraan! :-)

Maria zei

Mijn Samsung U600 is kapot gegaan 2 weken geleden, het beeld geeft zwart aan, nu wil ik echt graag een nieuwe, en ik vind de Cookie wel erg mooi!

Anoniem zei

mn vriend heeft de LG in zwart en wil hem zoo hard in de roze versie, maar de portmemonne laat het jammer genoeg niet toe..
zit me er ondertussen al weken blind op te staren :P

Marijke zei

ik vind de roze cookie ook wel mooi, maar die laatste samsung vind ik nog mooier! :-)