BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 8 juni 2009

REVIEW: Sugarbabe scrub


In mijn LUSH filmpje liet ik deze scrub al zien en vandaag komt er dus een review! :-)
Deze scrub ruikt naar ylang ylang en mimosa en bevat suiker! Dat voel je ook.
Deze scrub scrubt vrij hard vind ik zelf. Voor mijn gevoelig huidje was dit wel even wennen ;-)
Maar hij maakt je huid wel heerlijk zacht, zonder olielaagje! Dus voor mensen die het olielaagje niet leuk vinden is deze scrub een echte aanrader! Ik vind dit zeker een heerlijke scrub!
Het enige nadeel is dat deze scrub snel smelt. Dus als je hem gebruikt ga je best even vanonder de douche. Zoals je hierboven op de foto ziet, smelt er nog een beetje suiker... Dat is wel spijtig!
Maar op het Lush forum heb ik gelezen dat je er ook stukjes van kan afbreken. Misschien een tip voor als ik hem de volgende keer gebruik! :-) Hij kost € 4.90!

2 reacties:

Caroline zei

Ik vind deze ook zalig! Bij mij kwam het verkruimeld aan, en ik schud dan ook beetje bij beetje uit het zakje, de rest kan je dan wel goed bewaren zonder dat er nog iets smelt. Stukje afbreken is dan ook een goed idee. Zonde om zoveel te verspillen hihi

Marlinda zei

Lijkt me een lekkere scrub! Al vind ik zo'n olielaagje erna ook wel lekker.