BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zaterdag 17 juli 2010

Everyday Make Up

Vandaag laat ik jullie de make upjes zien die ik elke dag gebruik!




* MAC Studio Moisture Tint: dit is mijn 'zomerfoundation', het is een getinte dagcrème die ik zeker aanraad! Ik gebruik ook soms de Dermalogice getinte dagcrème. Een review daarover kan je hier lezen.

* MAC MSF Naturel: dit poeder werkt zo fijn. Als ik dit met mijn kabuki brush aanbreng dekt het supermooi.

* Milani Luminous blush: Dit is dé zomerblush voor me. Hij geeft me een gezonde gloed. Zeker eens kopen ladies. Hij is pretty! Blush durft al wel eens verschillen, MAC Dainty en Nyx Peach gebruik ik ook vaak.

* L'Occitane zonnepoeder: deze poeder geeft mijn gezicht een mooi bruin tintje en laat het stralen. En hij ruikt lekker naar roosjes!

* En dan nog 2 lipproducten: Korres lipbutter in Yasmin en MAC Tinted Lip conditioner Pink fish. Allebei heel fijn! Al zijn de MAC TLC's wél met SPF!



* MAC Painterly Paintpot: deze gebruik ik als oogschaduwbasis.

* Catrice duo oogpotlood: de roze kant gebruik ik op mijn waterlijn. Ik heb nogal snel de indruk dat als ik donkere kleuren als oogpotlood neem, dat dit te 'hard' is voor me! Raar ;-)

* Essence wenkbrauwgel: goedkoop en werkt prima!

* Max Factor False Lash Effect mascara: dit is mijn nieuwe favoriete mascara!

En dan enkele oogschaduws:

* TooFaced Glamour To go palletje: hiervan gebruik ik de peachy kleur of de roze kleur.

* En nog 2 MAC oogschaduws: All That Glitters en Grand entrance. Allebei erg mooie nude kleurtjes!

Als laatste gebruik ik nog de Fix+ spray van MAC, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten!

Dit zijn zowat de basics, ik gebruik ook al wel eens andere oogschaduws of lipgloss,... Maar dit zijn toch de favorieten :-)

Nog een fijne dag ladies!!