BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 12 juli 2010

Review: Handcrème KOH

Tegenwoordig hoor je overal positieve dingen over de KOH nagellakjes en producten. Ik review de handcrème voor jullie!



De Essential Hand Nourisher handcrème zit in een witte tube met zwarte dop. De verpakking is dus basic. Al vind ik het niet zo'n handige verpakking, je moet flink knijpen op de tube om er wat product uit te krijgen, en nee, hij is niet bijna op ;-)


Hier zie je de textuur, dat is op zich wel prettig. Niet te vet en trekt snel in je huid in. De geur vind ik wel wat hevig voor een handcrème. Ik vind dat een handcrème fris moet ruiken en deze is een beetje te hevig. Hij hydrateert de huid van mijn handen wel, maar voor hele droge handen raad ik deze toch niet aan. De handcrème is best wel duur € 21.50! Ik kreeg hem in een KOH set bij mijn abbonnement op Glamour. Of ik deze crème ga aanraden? Nee, eigenlijk niet... Ik vind de Inecto handcrème of die van L'Occitane véél fijner en die zijn nog een pak goedkoper ook!

Heeft iemand van jullie deze al gebruikt? Vonden jullie hem fijn?