BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 5 juli 2010

Tag: Who Does It Best?

De lieve Myrna van Beautyfreaksz tagde me voor een Who Does It Best tag!

Je leest dus nu wat mijn favoriete make up merken zijn! Hier gaan we...

Best Blush Brand: MAC! Ze zijn iets duurder dan bv. een Maybelinne blush, maar echt veel beter van kwaliteit! En je hebt heel veel keuze qua kleuren!

Best Eyeliner Brand: Eyeliner gebruik ik niet echt. Maar voor oogpotloden vind ik die van MAC het fijsnt. Ik heb Fascinating (wit) en wil nog heel graag Teddy, een bruin kleurtje.

Best Eyeshadow Brand: Opnieuw MAC! Maar ook de NYX palletjes, het 28 Neutral palet én mijn Revlon palletje vind ik fijn!

Best Lipstick Brand: Ik gebruik niet zo heel vaak lipsticks, maar ook hier zeg ik MAC. Al heb ik er enkele van Catrice die ik ook wel fijn vind.

Best Lipgloss Brand: Dit varieert een beetje. MAC, L'Oreal Glamshine, Nyx,... Vind ze allemaal wel fijn! :-)

Best Foundation Brand: Foundation koop ik altijd bij MAC. Als ik ze bij Kruidvat koop slaag ik er altijd in om de verkeerde kleur te kopen... Al wil ik graag die van Maybelinne (dream liquid mousse) eens proberen, of die van Revlon!

Best Nail Polish Brand: OPI. Ze lakken goed én ze blijven lang mooi!

Zoals je wel kan lezen ben ik een echte MAC addict. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik geen andere make up fijn vind, maar MAC is kwalitatief gewoon beter dan sommige andere merken! Ik geef liever iets meer uit aan een goed product! Maar er zijn ook nog heel wat goede budgetmerken zoals NYX en Maybeline. Die vind ik ook best fijn! :-)

Ik tag Eva, Annelies en Stamatia.