BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 8 juli 2010

Make up and skincare tag

Ik ben getagd door MissWhiteMilkyWay voor de Make up and skincare tag!

SKINCARE

Hoe vaak was je je gezicht per dag?
's Morgens en 's avonds. Ik vind het héél belangrijk om mijn gezicht goed te reinigen! Ik zal nooit m'n bed inkruipen zonder mijn make up af te halen!

Wat is je huidtype?
Gevoelig en droog!

Wat voor gezichtsreinigingsproducten gebruik je?
Oogreinigingslotion, reinigingsolie, reinigingsmelk of zeepje van The Secret Garden, tonic, oogcrème, dag en nachtcrème. En 1 keer per week scrub en af en toe een maskertje.

Welke merken gebruik je?
In De Watten, Dermalogica, Eucerin, The Secret Garden, Avène, Kiehl's,...

Favoriete skincare merk?
Eucerin en Avène voor de dag en nachtcrème, In de watten voor de tonics en Dermalogica voor de reinigingsmelk.

MAKE UP

Welke foundation gebruik je?
MAC Studio Sculpt NW15. Maar voor de zomer gebruik ik liever getinte dagcrèmes. Ik gebruik er verschillende. MAC, Dermalogica of Lancome, al blijft die van MAC mijn favoriet! :-)

Gebruik je concealer?
Soms, niet elke dag. Maar als ik er eentje gebruik is het de Maybelinne pure mineral concealer.

Welke mascara gebruik je?
Ik gebruik de Max Factor False Lash Effect en ben er heel tevreden van!

Gebruik je oogschaduwprimer/gezichtsprimer?
Als oogschaduwbasis gebruik ik meestal mijn paintpot of Urban Decay Primer Potion. Als gezichtsprimer gebruik ik die van Gosh.

Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Vooral nude kleurtjes: Stila kitten en Mac All That Glitters.

Favoriete lipgloss en lipstick?
Lipstick: Mac Bare Slimshine, Mac Dream
Lipgloss: Mac Nymphette, Mac Partial To Pink cremesheen glass en Mac Icescape.

Favoriete blush?
Op dit moment Milani Luminous en Nyx Peach. Van MAC vind ik Dainty en Peachykeen erg mooi!

Favoriete make up merk?
MAC!

Koop je make up online?
Op webshops wel, maar niet op Ebay!

Wat vind je de ergste make up blunder?
Te donkere foundation, te dunne wenkbrauwen (zo'n potloodlijntje) of te donkere lipliner!

Durf je het huis uit zonder make up?
Ja hoor, alleen doe ik het bijna nooit! ;-)

Ik tag: Steffi, Valerie en Myrna!