BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 2 juli 2009

Aankoopjes!

Ik ben vandaag even gaan shoppen, heb geen kleding gevonden... :-( Maar wel enkele beautyspulletjes! :-) Zo ging ik langs de Ici Paris Xl voor de Sun parfum van jill Sander. Deze was uitverkocht, maar heb nog even verder rondgekeken en toen viel mijn oog op dit mooi setje van Lancome!



In dit setje zit de Hydra Zen Neurocalm dagcrème en enkele mini's! (reinigingsmelk, tonic en een gel dagcreme) Normaal kost de dagcrème iets van een € 58! Best duur dus! Ik wilde deze al eerder eens testen maar ik vond hem echt te duur! Maar met de solden ging er 50 % korting af dus moest ik maar € 28.15 betalen. Nog prijzig voor een dagcrème, maar deze schijnt echt zo goed te werken! Het is een anti stress dagcrème voor de gevoelige huid! Dus ik ben helemaal happy met dit setje! Alleen moet ik van mezelf eerst mijn Shiseido dagcrème opmaken! Dit word moeilijk want ik wil deze zo graag testen! Maar ja, het zou echt zonde zijn moest deze 'slecht' worden! mmm, ben benieuwd of ik me ga kunnen inhouden! :-)


Verder heb ik nog mijn allerfavoriete douchegels voor de zomer gekocht!


Ze komen van Yves Rocher en ze noemen Monoi de Tahiti! Deze ruiken zo heerlijk zomers! Ben er verslaafd aan! En het beste is dat ze maar € 3.20 kosten! En Yves Rocher heeft steeds leuke acties, zo heb ik 1+1 gratis gekregen deze douchegels! En ik kreeg er met mijn bon (via klantenkaart krijg je elke maand bons in de bus!) nog een leuke tas bij! :-)


Verder heb ik nog een Hello Kitty pyjama gekocht voor mijn nichtje! :-)


Volgende week heb ik verlof en dan ga ik waarschijnlijk opnieuw shoppen, maar dan voor kledij!

9 reacties:

Hanne zei

Leuk, voor die parfum van Jil Sander (Sun) zou ik toch eerst eens bij de kruidvat gaan kijken, hij stond pas in het actiekrantje (heel wat goedkoper!) maar volgens mij heb ik hem wel niet gezien, maar misschien bij jou wel!

Eva zei

Ik ben benieuwd naar je lancome producten en of het goed werkt! :)

Tessa zei

ik ga volgende week ook lekker voor kleding shoppen in Antwerpen :) al word het verleidelijk met de mac daar

steffi zei

toffe aankopen!

Anoniem zei

Heey, neem jij bij de yves rocher steeds 1+ 1 gratis? Want je kan eigenlijk toch ook kiezen voor het product aan 50%? Nu ja, dat is toch wat ik altijd doe, hoewel het zo niet op de bon staat maken ze er nooit een probleem van eigenlijk ;)

Groetjes!

Anoniem zei

@ anoniem, vaak staat er dat je mag kiezen!

Marijke zei

je kan idd kiezen.. eigenlijk was het 50% korting op 3 artikelen... :-) heb gewoon 2 douchegels gekocht omdat ik ze zo goed vind! :-)
@Hanne: juist, was ik vergeten! goed dat je me er doet aan denken! ga volgende week wel eens kijken bij ons in het Kruidvat! :-)

Anoniem zei

is die monoï de tahiti van de yves rocher geen shampoo?

Marijke zei

je kan het als shampoo en als douchegel gebruiken! ik gebruik het enkel als douchegel!