BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 14 maart 2010

Anti Wallen Campagne!



Vandaag weer een artikeltje uit het boek "Beauty met flair".

Hier volgen de beste tips om wallen, kringen en co weg te werken! Zo zie je er altijd fris uitgeslapen uit! ;-)





1. Vriesvak: Leg 2 soeplepels 5 min. in het vriesvak. Druk ze nadien een paar minuten zachtjes op je oog. Moe, Moi? ;-)

2. Ontschminkingsdoekjes: Slaap nooit met mascara op! Eerder van het luie type? Leg dan ontschminkingsdoekjes op je nachtkastje. Je hebt nu geen excuus meer om 's morgens met panda ogen wakker te worden!

3. Water drinken: Wallen kunnen ontstaan door een vochttekort of te veel zoutinname. Drink anderhalve liter/ dag en laat de chips staan.

4. Oogcrème in de koelkast: Bewaar je oogcrème in de koelkast. Bij het aanbrengen zorgt de koude meteen ook voor een ontzwellende werking. Probeer het eens en je wilt niets anders meer.

5. Aambeienzalf: Dé truc van modellen! Seriously! Het is het beste vaatvernauwende product maar mag alleen in noodgevallen gebruikt worden!

6. Blauwe oogdruppels: Rode adertjes in het wit van je oog kan je aanpakken met blauwe oogdruppels uit de apotheek. Je ogen lijken ook witter als je wat lichtblauwe oogschaduw onder je ogen aanbrengt.

7. Oogmasker: Nachtje doorgehaald? Met een oogmasker stralen je ogen alsof er niets is gebeurd. En je hebt meteen een excuus om nog een kwartiertje langer in bed te blijven liggen! :-)

8. Oversized!: Doe zoals de sterren en investeer in een oversized zonnebril! :-)

Deze tips komen uit het "Beauty met Flair" boek! Een echte aanrader! Je kan het kopen voor € 14.95.

10 reacties:

Anne zei

Dat boek ziet er echt leuk uit zeg. Allemaal handige tips, zeker nuttig om eens in acht te nemen :)
x

Anoniem zei

waar kan je het boek kopen? x

Nathalie zei

Staan er geen tips in over "blauwe kringen" onder je ogen? Ik heb nl een ongelofelijk dunne huid onder mijn ogen waardoor het blauw-paars van mijn aders er super hard doorkomt. Zonder concealer durf ik het huis niet uit :( Dus alle tips welkom...

Marijke zei

@Anne: ja, heel fijn boek!
@Anoniem: ik heb het gekocht bij Club in eht wijnegem shopping center. Maar normaal vind je het ook in een standaard boekhandel.
@Nathalie: ik heb het even nagekeken en er staat niets van in... Maar heb je al eens gegoogled? vind je ook veel tips!

Ilse zei

Hoi Marijke, zou je misschien een filmpje willen maken over je dagelijke routine? Vind het altijd erg leuk om filmpjes van je te zien, vind het jammer dat je de laatste tijd zo weinig filmpjes maakt! :(

Roxanne zei

Deze tips kan ik heeeeeeel goed gebruiken haha :) Dankjewel :D

Marijke zei

@Ilse: i know, lang geleden! ik probeer er nog eens eentje te maken! Wil je make up routine of reinigingsroutine? Die laatste lijkt me al wat moeilijker...
@Roxanne: graag gedaan! :-)

Ilse zei

Het lijkt me leuk om je make-up routine in een filmpje te zien, maar misschien kun je je reinigingsroutine eens in een artikeltje doen? Lijkt me leuk! :)

Marijke zei

@Ilse: ik probeer zeker nog eens zo'n filmpje op te nemen! het reinigingsroutine maak ik in een artikeltje :-)

lenny zei

Leuke blog, ik ben altijd wel benieuwd naar de nieuwste haar modellen !