BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 4 maart 2010

Nars Orgasm

In mijn blush stash artikel zagen jullie deze Nars Multiple in Orgasm. Tijd voor enkele swatches.


De blush orgasm is enorm populair onder youtube gourou's. Ik kocht deze in stickvorm.
Het is een hele mooie roze/peachy kleur met shimmers.


De swatch. Hier zie je duidelijk dat de blush wel wat gouden glitters bevat. Dat is ook de reden dat ik hem best weinig gebruik. Ok, bijna nooit! ;-) Moet hem nog maar eens testen!
Hebben jullie deze? Of mss al geswatcht? Wat vinden jullie van die glitters?

9 reacties:

Claudia zei

érg mooie kleur!

Hanne zei

Ik heb je getagd! :)
http://snowwhiteglamour.wordpress.com/2010/03/04/tag-happy-101/

Marijke zei

@Hanne: dankje! het komt morgen of overmorgen online! :-)

kims zei

Ik heb eens de poederversie (dit is dan wel de SUPERORGASM) willen aanschaffen. Na vele reviews besloot ik het niet te doen omdat ook die te veel glitter schijnt te bevatten. En inderdaad, toen ik heb in levende lijve zag ben ik blij dat ik hem niet besteld had!

Marijke zei

@kims: ja, zo jammer van die glitters want de kleur is supermooi!

Beautyblush/Kelly zei

NARS producten zijn echt top! Ziet er echt mooi uit deze swatch :)

Marijke zei

dankje kelly!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik vind het precies mooi voor een avondje uit, maar te glitz voor diner met familie of overdag. Begrijp waarom het niet meteen je allerfavoriet is.

Marijke zei

@Maaike: zo is het, mooi voor een feestje maar zeker niet voor elke dag!