BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 8 december 2009

The Bodyshop kerst

Ook The Body shop brengt een speciale kerstcollectie uit, en laten we samen eens een kijkje nemen naar die lovely products!

Ze hebben dit jaar 3 verschillende geuren...

Black Velvet Apricot



Deze bevat sinaasappel, abrikoos, oranjebloesem en muskus.

Nutmeg & vanilla



Deze bevat nootmuskaat, gember, vanille en muskus.


Merry Cranberry



Deze bevat fruitige ingrediënten zoals Cranberry, bessen en aardbeiden

In deze geuren kan je kiezen uit douchegels, bodybutters, zeep, kaarsen,...
Ik wil zeker eens gaan kijken bij The Body Shop want dit ziet er super winters uit! :-)

4 reacties:

Claudia zei

Nutmeg & vanilla ziet er leuk uit!

Marijke zei

ja hé, die spreekt me ook het meeste aan!

Masja zei

Ik zou nu gaan als ik jou was, want er is een actie: 2 kerst producten 25 % korting!!

Marijke zei

@Masja: oh, klinkt goed! kga woensdag shoppen, dan paseer ik the body shop wel even! :-)