BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 3 januari 2010

Goede voornemens...

Het is weer tijd voor enkele goede voornemens :-)

* Mijn kwasten vaker wassen! Dit doe ik echt te weinig.

* Vaker een gezichtsbehandeling doen! Hier geniet ik echt van, maar ik moet er echt tijd voor maken! Soms 'vergeet' ik het gewoon...

* Mijn voetjes beter verzorgen! Ik doe wel elke avond een voetcreme, maar zou mijn voeten vaker mogen verwennen met een voetbadje,...

* Meer water drinken! Water is goed voor je huid, voor je lichaam,...

* Enkele kilo's afvallen! Ben dit jaar toch wat bijgekomen, en daar wil ik wel wat aan doen! Gezonder eten is zeker een goed voornemen! :-)

* Datum op producten schrijven! Ik vergeet vaak dat ik een bepaald product heb opengemaakt en hoe lang ik deze kan bewaren. Dus ga ik mini etiketjes kopen en mijn producten 'labellen'. :-)

* Minder producten kopen... en eerst opmaken wat al open is! Ik koop ook veel 'impulsieve' aankopen. Ik ga dus vaker kijken op www.beautyreview.be en dan pas beslissen of ik het koop of niet!

* Stoppen met nagelbijten! Slechte gewoonte, i know! Staat elk jaar tussen mijn goede voornemens, maar is me nog nooit gelukt! Misschien moet ik beter mijn best doen! :-) Iemand tips?

Zo, wat zijn jullie goede voornemens?

5 reacties:

sus en wis zei

Stoppen met nagelbijten is bij mij ook één van m'n goede voornemens, ik vind dat ik nu eindelijk eens iets moet doen aan die korte stompjes van mij! Alhoewel dat ik er toch al enkele weken heb kunnen afblijven is de verleiding soms groot.. Ik denk dat ik eens gelnagels ga laten zetten, ik heb al gehoord dat dit zou helpen om van je nagels te bijten. Wie weet?

Lija zei

Ochja, nagelbijten is zo vervelend. Dit heb ik zelf ook jarenlang gedaan, ik weet niet meer hoe ik er van af ben gekomen eigelijk. Wel heb ik er een andere 'tic' aan overgehouden: velletjes bijten. Dus als je het zo bekijkt: ik bijt nog steeds, alleen is het gebied iets verplaatst :D

Ik las jouw goede voornemens en ik ga er eentje van jou overnemen, namelijk vaker mijn voeten verzorgen. Vooral nu het koud weer is merk ik dat ze een stuk droger zijn en ze mogen echt wel wat meer aandacht van mij krijgen! Verder heb ik nog zoveel verzorgingsproducten staan, die moeten echt een keertje op. Dus ik doe mijn best :D

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik ben ook een rasechte nagelbijter :) Het is dan ook ( weer eens) een van mijn goede voornemens ermee te stoppen. Ik ben er in 2009 wel verschillende maanden in geslaagd niet te bijten door: gelnagels, na de gelnagels was ik lange nagels zo gewoon dat ik er makkelijker kon afblijven. + Nagelverharder van Hêrome, daardoor ben ik ook een goeie maand van mijn nagels gebleven. Voor 2010 volgende trucs: dure lakjes van Essie, die ga ik toch niet verpestne door te pulken en te bijten (hoop ik :p )

Annigje zei

Ik kan wel wat van je goede voornemens overnemen! Ik moet mijn kwasten ook echt vaker wassen en vaker een gezichtbehandeling doen. Ook mijn voetjes komen wat aandacht tekort en ik wil ook graag wawt kg's kwijt. ;) Erg toevallig!

Marijke zei

@Eva: hihi, bij mij helpt dat niet echt! eens ze loskomen begin ik daarop te bijten ;-)
@Lija: succes!
@Maaike: hihi, goeie tip die essie lakjes! :-)
@Annigje: idem toevallig! succes!