BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 19 januari 2010

WINACTIE: La Falaise

DEZE WINACTIE IS AFGELOPEN!

Het is weer een tijdje geleden dat ik nog eens een winactie heb gedaan! Dus vond ik het tijd om jullie nog eens te verwennen! :-)

Dit kan je winnen.....



Een potje badzout en een mini bodylotion van La Falaise!

Het enige wat je hiervoor moet doen is een comment achterlaten! De winactie loopt een week, dus je kan meedoen tot 26 januari! Random.org bepaalt dan de winnaar. Mocht je problemen hebben met een comment achter te laten mag je ook mailen op beautyblogmarijke@gmail.com

Oja, nog even dit, omdat ik deze gekregen heb om te reviewen verwacht ik van de winnaar wel een kleine review. Die kan je dan gewoon mailen naar me en dan komt die ook op de site! :-)

Veel succes iedereen!

35 reacties:

Eva zei

Wat een leuke winactie! Ik kende deze producten niet, reden te meer dus om een kansje te wagen!

Lija zei

Wat leuk zeg! Ik kom net terug van vakantie (dus moet nog heeel veel artikelen lezen, lekker smullen!) en dit is één van de eerste die ik nu tegenkom.

Justine zei

Oeh ik wil ook meedoen! Ik denk dat mijn gevoelige huidje heel erg blij zou zijn met deze producten :)

Sharon zei

Leuke winactie. Ik doe mee!

Marijke zei

astrid heeft een mailtje gestuurd! zij doet ook mee!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik doe mee! En dank je dat je ook aan de mijne meedoet :) vond het echt ijn dat je er meteen bij bent als deelnemer

PS/ heeft Astrid bij jou ook commentproblemen? Dan ligt het toch voor een keertje niet aan mij :D Oef

Lotte Schouten zei

Wat super leuk!
Ik wil natuurlijk ook heel graag mee doen!

Marijke zei

@Maaike: ja astrid heeft hier ook probs met reageren! je hebt ook zo'n leuke winactie! :-)

Anoniem zei

Ziet er leuk uit! Ik doe ook mee. :-)

Saskia zei

Hoi! Ik doe ook mee :)

Hanne C. zei

Wow, wat zien ze er leuk uit =D

Ilse zei

Deze spulletjes wil ik wel graag winnen! Heb nog geen ervaringen met dit merk, dus ben benieuwd!

Mieke zei

Oeh leuk, ik doe zeker mee!

Eva L. zei

Ik ken deze producten niet, hoop dus dat ik win zodat ik ze kan testen ^^

Marijke zei

eva v. heeft ook mailtje gestuurd, doet dus ook mee! wat veel eva's trouwens :-)

Milou zei

Supergaaf. Heb totaal geen ervaring met dit merk maar ziet er erg fijn uit.

<3 Milou

steffi zei

Leuke winactie hihi, maar je wist al dat ik ging meedoen hé :D!

Elvira zei

Jaaa, ik doe mee! :D

Anoniem zei

OOh leuke winactie!
ik wik meedoen!

xx

Birgit zei

Ik doe ook mee! Leuke actie :D En het lijkt me ook leuk om te reviewen :)

Nathalie zei

Yeey I'm in!
Wat een verwennerij.
Oh, weet jij trouwens op ze hun facebookpagina nog hebben? Was er net naar op zoek maar kon hem niet meer vinden.

Marijke zei

@Nathalie: ja hoor, ze zitten er nog steeds! gewoon even LA FALAISE intoetsen inhet zoekvakje! :-)

Eline zei

De producten zien er kwalitatief uit :)
Ik doe zeker mee!

Anoniem zei

ik ben geen zo'n bodylotionfan, dus ik doe niet mee want ik gun het liever iemand anders, maar lief dat je het weggeeft!

Nadia zei

Oeh wat leuk zeg!
Ben new op je site & dn deze winactie, echt geweldig :'D <3

Marijke zei

@Nadia: dankje! :-)

Jessica zei

Oh, dat ziet er fijn uit! Ik ben erg benieuwd en doe dan ook maar mee (A) ;)

Beauty by Elke zei

Ik heb net je blog gevonden via Twitter, na het werk ga ik verder lezen maar de wedstrijd is alvast erg leuk :)

Lizzy zei

Ik doe mee!

Miss_Sofie zei

Ik doe ook mee ;)

Jolanda. zei

Onbekend merk, des te meer reden het eens te willen proberen & dus doe ook ik mee :)

Rosalie zei

Wat leuk :D Ik doe mee!

Amanda van het Nederend zei

Klinkt leuk, ik doe mee!

Anoniem zei

leuk ik doe mee!

Anoniem zei

Wow ik wil ook meedoen!