BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

woensdag 27 januari 2010

UITSLAG WINACTIE!

Vandaag maak ik bekend wie deze leuke prijs wint....



Ik had best veel deelnemers (32), had ik echt niet verwacht! Dus bedankt allemaal om mee te doen!

De winnaar is gekozen door random.org en is geworden nr 16: STEFFI!

Proficiat Steffi! Veel plezier ermee!

Mail even je gegevens naar beautyblogmarijke@gmail.com en het pakketje komt jou richting uit! En vergeet me zeker je review niet te mailen! :-)

Voor de andere, niet getreurd, binnenkort komt er nog een winactie!

5 reacties:

Hanne zei

Proficiat Steffi :) Leuke prijs!

Nele zei

Proficiat Steffi!

Milou zei

Gefeliciteerd!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik denk dat Steffi een heeeel goede engelbewaarder heeft :D Die wint zoveel :D ( Leuk voor jou hoor meid, maar het viel me ineens op :) )

Marijke zei

@Maaike: ja, zag gisteren ook nog ergens dat ze gewonnen had! :-) tja, ik heb ook zo'n geluk meestal :-)