BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

woensdag 6 januari 2010

Lush showerjellies

Bij mijn laatste Lush bezoekje kocht ik Snowshowers, mijn eerste showerjellie.



Ik vroeg in de shop of ze nog iets hadden met de geur van Christmas Party (bruisbal) en dat was deze dus! Heerlijk is die geur! :-) Ik hoop nu al dat de beide producten volgend opnieuw in de kerstselectie zitten! ;-)



Het ziet er best raar uit, maar eigenlijk is het superfijn in gebruik. In het begin is het misschien een beetje onhandig, maar in combinatie met een puff is het heel fijn. Je hebt maar een klein stukje nodig en het schuimt enorm. En je huid voelt zoo zacht na gebruik van zo'n showerjellie.
Ik ga er zeker nog proberen.

Hier nog een handig filmpje met een demo!



Dus ladies, ik zou zeggen zeker eens zo'n showerjellie proberen! :-)

6 reacties:

Maaike (Honestbeauty) zei

Amaai! ZO SUPER! Ik heb een schuimende scrub gemaakt met suiker en koffie. EN suiker met water, dat lost op hé, en daarna stolde het door mijn gietzeep die ik er had bij gedaan, het werd een heel vieze bruin uitziende 'jelly' met brokjes koffie en ik dacht dat hij helemaal mislukt was. Maar na gebruik vonden mijn mama en zus hem heel fijn, en nu ik dit zie begrijp ik dat ik onbewust en jelly heb gemaakt :D Hoe fijn. Zal proberen eens foto's te maken van mijn jelly :D

Marijke zei

@Maaike: oh wat grappig! zeker foto's nemen, ben beniewd naar je 'creatie'! ;-)

Caroline zei

De jellies zijn men favo doucheproduct van Lush. Lekker wiebelen en dan die grappige commentaren van mensen die het zien staan in de badkamer :P Woosh is het beste voor de zomer, vind ik persoonlijk.... zo zalig :D Ik heb ze allemaal!

Saskia zei

Ik kocht Sweetie Pie shower jelly voor mijn vriend :)

Marijke zei

heb strawberry santa gekregen in de lush uk bestelling! :-) haha, saskia, ja ze zien er wel raar uit hé ;-) oh sweetie pie wil ik ook nog eens testen!

Tessa zei

ik heb joy of jelly en die ruikt best lekker en je krijgt idd veel schuim van een peipklein stukje. Mijne gaat al maanden mee! en ik krijg ook altijd rare reacties als mensen hem in de badkamer zien staan :d xx