BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 15 november 2009

Aankoopjes

Gisteren zagen jullie mijn MAC aankoopjes, vandaag de andere dingen die ik donderdag kocht.


Een Hello Kitty lippenbalsem met kersensmaak. Is hij niet superlief! :-) Hier word ik gewoon goedgezind van! ;-) Ik kocht hem bij Claire's voor € 3.95.
Ik ging mijn shoppingtocht verder en stopte bij de Inno om eens te kijken naar Benefit.
Bij de Benefit stand stond een lieve dame die meteen voorstelde om enkele dingen te testen op mijn huid. Dat sla je als beautyliefhebber niet af natuurlijk ;-)
Ze mixte concealer en oogcreme en bracht dat aan onder mijn ogen. Wenkrauwgel en poeder volgden, de badgal mascara en als laatste de blush in coralista. Ik vond het al snel too much lijken, niet meer naturel. Vooral de mascara was echt te veel. Het gaf wel een wow effect, maar ik zou dat enkel doen voor een feestje. De blush was wel supermooi en matchte mooi met mijn huidtint. Maar ik heb best al veel blushes en vond € 31.95 dan ook te veel geld. Ik heb nog even rondgekeken en dan zag ik dit....
De Oh La Lift. Dit is een highlighter voor onder je ogen.
De omschrijving van Benefit zegt zelfs dat het zorgt voor een instant eye lift! Laten we niet overdrijven, dat doet ie ook niet. Maar ik vind wel dat mijn blik 'wakkerder' is. Ik heb niet het gevoel dat ik echt concealer nodig heb onder mijn ogen, maar dit is ideaal. Hij was € 21.50. Nog veel als ik erover nadenk...maar ja ;-)
Ik kocht nog een babypyjama van Hello Kitty voor mijn nichtje, 4 topjes van de H&M en een Senseo variatiedoos. Trouwens die topjes van H&M zijn echt super! Het zijn setjes met telkens een wit topje en dan een ander kleurtje (paars,zwart,grijs,..) erbij en kosten € 9.95.
Als je nog vragen hebt, stel ze in de comments! Ze werken eindelijk! (blijkbaar nog niet super, laten jullie even weten wat er nog fout loopt?)

7 reacties:

Anoniem zei

dat benefitje ziet er fijn uit!
de comments werken jammer genoeg nog niet super :P

Marijke zei

of te vroeg gejuigt! wat gaat er nog mis?

Saskia zei

Ik las eerst Sensoa variatiedoos :D Maar je hebt vast geen soa, hihi :)

Marijke zei

haha, nee hoor! de lekkere koffie! :-)

Anoniem zei

ja mss ligt het aan mijn pc maar ik moet vaak tot 6x toe proberen

en sinds kort komt er steeds een pop-up van een soort log-in van twitter als ik op je site kom, nogal irritant gezien ik geen twitter heb :P

Marijke zei

ja die twitter pop up heb ik ook! vervelend hé! pff dat comment systeem van blogger is echt super ambetant! kweet niet hoe ik het moet oplossen, en weer van site veranderen is mss ook niet zo'n goed idee? xxx

Anoniem zei

haha nee, we zullen ons erbij moeten neerleggen vrees ik ;)