BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 9 april 2010

Aankoopjes Kruidvat


Ik heb mezelf even beloond met enkele spulletjes! Nu zul je denken: beloond? Voor wat? Wel ik ben op 2 weken al 2.5 kg én 17 cm's kwijt door bodystyling!! :-) Dat verdiende toch enkele leuke goodies niet?
Op bijna elke beautysite krijg je nu wel een NOTD of update over de Catrice lakjes! :-) En ik kon er ook niet aan weerstaan...



Just Married en Sold Out For Ever. Beide erg mooie kleurtjes!
En omdat de zomer in aantocht is besloot ik maar eens een zelfbruiner te kopen.

Ik koos voor de Nivea Sun Touch spray. Na een review op de site van Astrid was ik meteen overtuigd ;-)
En dan vond ik nog een mooie ketting en leuke armband!

Je ziet het niet zo goed, maar de ketting heeft een Eiffeltoren hangertje! Ook een wit pareltje en schoentje. Supermooi!
En dan nog een pretty armbandje met pareltjes en bloemetjes! :-)
Hebben jullie al Catrice lakjes gekocht?

15 reacties:

BeautyLoves zei

Oh jij hebt Sold Out Forever nog kunnen vinden! Gelukzak! :-)

Anoniem zei

Leuke spulletjes! Ik ben ook nog op zoek naar de Sold Out Forever

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik heb nog geen lakjes gekocht nee :) Ik vind van mezelf dat ik eerst flinker moet leren stoppen met nagelbijten

Anoniem zei

Leuke spulletjes! Ik heb sold out for ever en sea you.

Caroline zei

Ik heb 6 van de lakjes, en ik ben hooked! Ik ga er zonder twijfel nog enkele halen :D

Anoniem zei

Leuke aankopen! Wat goed dat je al 2,5 kg kwijt bent!

Caroline zei

Ben net terug van het Kruidvat en heb er nog 6 bijgehaald, zo'n leuke kleurtjes :D :P

Anoniem zei

Oh die twee kleurtjes zijn echt mooi! Ik wil just married ook nog graag! Verder ook leuke aankoopjes en goe bezig zeg met je bodystyling!! Hoop dat de zelfbruiner je ook zo goed bevalt als hij mij bevalt :D

Marijke zei

@Perfectly Unordinary: hehe, bij ons stonden er nog 2 :-) als ze er maandag nog zijn breng ik er eentje mee voor een winactie :-)
@Ann: dankje!
@Maaike: ik kan je zeker de producten van trind aanraden, heeft me ook goed geholpen!
@Zefa: dankje!
@Caroline: haha :-)
@Latoya: dankje! :-)
@Caroline: nice :-)
@Astrid: dankje! ben benieuwd naar de zelfbruiner!

Ilse zei

Ik heb nu vier catrice lakjes, maar wil er zeker nog meer! Lucky in lilac wil ik nog zien te bemachtigen.

Marijke zei

@Ilse: ze zijn een echte hype ;-)

Unknown zei

Die groen/turquoise lak en een paarse wou ik van de week halen. Ik had ze al in de hand bij de kruidvat. Helaas moet ik deze maand veel werken bij de thuiszorg en daar mag ik geen nagellak op. En een nagellak kopen maar niet dragen vond ik kwelling, vandaar dat ik ze maar heb laten liggen!

Marijke zei

@bertine: zou ze toch maar halen, anders ga je er spijt van hebben! :-)

Anoniem zei

proficiat met het afvallen! en leuke onvindbare lakjes grmbl grmbl ;)

Marijke zei

@prettybudget: dankje! ja, ik was gelukkig nog op tijd! :-)