BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 5 april 2010

Op komst...

Ik heb enkele bestellingen gedaan en daarom een artikeltje over spullen die onderweg zijn...


Als eerste heb ik weer een bestelling geplaatst bij In De Watten. I know, ik ben verslaafd! ;-)

Ik bestelde voornamelijk voor de haarmaskers, maar heb me nog wat extra verwend met cupcakes en een scrub! :-)


Dan heb ik ook nog een armband en oorbellen besteld van de speciale Beautytreat sieradenlijn.

De witte dubbelarmband (Beautytreat) en de witte oorbellen. Voor foto's klik hier.

Ik heb ook een mooi Essie lakje gewonnen op de site van de lieve Steffi! Pretty hé! :-)

En waar ik nog het meeste naar uitkijk... de goodiedoos!! :-) Jep, deze is ook onderweg naar mij!



Over alle dingen krijgen jullie nog aparte updates! En ladies, heel erg bedankt voor de lieve verjaardagswensen! Jullie zijn de beste! :-)

4 reacties:

Eva zei

Proficiat met je Essie lakje!
Ik kijk al uit naar een NOTD hiermee ;D

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar wat je allemaal uit de goodiedoos gaat halen en er terug gaat insteken :))

Marijke zei

@Eva: dankje! tuurlijk komt er een notd mee! :-) en die goodiedoos word mega leuk! ben benieuwd! :-)

Hanne zei

We proberen de goodiedoos morgen te posten! :)

Marijke zei

@Hanne: prima! ik hoor het dan wel voor de verzendkosten hé! :-)