BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 27 april 2010

Review: In De Watten tonic

Sinds kort gebruik ik enkele nieuwe producten in mijn reinigingsroutine. De komkommerzeep van The Secret Garden (binnenkort review) en deze tonic van In De Watten.





Deze tonic is op basis van rozenextracten. Dit zegt Caroline er zelf over:

'S morgens je huid verfrissen op een milde manier! Of 's avonds zorgen dat echt restjes make up en vuil van alledag verwijdert zijn opdat je huidverzorging optimaal zijn werk kan doen.
Deze tonic verfrist, verstevigd en verzorgd met extract van rozenbottel, en de glycerine zorgt voor hydratatie. Deze toner bevat geen alcohol en is geschikt voor alle huidtypes. Na gebruik zal je huid zacht aanvoelen en ben je helemaal klaar voor een nieuwe dag, of een heilzame nachtrust.

Maar wat vind ik er nu van? Ik vind hem heel fijn voor mijn gevoelige huid! :-)

Hij verfrist zonder dat mijn huid prikt. Dat gebeurt al wel eens bij andere tonics. Wat ik vooral zo fijn vind aan deze tonic is dat je weet dat hier alleen maar natuurlijke ingredienten inzitten. En dat merk je ook echt, je huid voelt zacht aan. Zonder irritatie. Mijn gevoelige huid kalmeert hier ook van. Je merkt het al hé, weer een product van In De Watten waar ik fan van ben! :-)

Ik ben zeker van plan om deze opnieuw te kopen als deze (en mijn Dermalogica soothing protection spray) op is. Een echte aanrader dus! Je kan deze kopen voor € 8.95 bij In De Watten.