BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 12 april 2010

Review: Sabon scrub

Met kerst kreeg ik een Sabon scrub cadeau. Ondertussen heb ik deze dus grondig kunnen testen en is het tijd voor een review! :-)


Ik heb de geur Lavender Apple, heerlijk! En de scrub is roze ;-) Ik kreeg er ook een houten schepje bij. Heel handig en een stuk hygienischer als je de scrub met dit schepje neemt ipv met je handen.

Zo ziet de scrub er dus uit. Zoals je kan zien heb je het zout en een vloeistof. Die moet je eerst even mengen, en dan kan je beginnen scrubben. Dit is best een stevige scrub, maar dat vind ik wel fijn. De geur is heerlijk ontspannend. Achteraf krijg je een goed gescrubd en superzacht huidje! Wel even opletten als je wondjes ofzo hebt, want dan kan het even 'prikken'.
Ik kan deze scrub dus aan iedereen aanraden! Hij is heerlijk! De pot bevat 250 ml en kan je kopen bij Sabon voor € 19.95.

10 reacties:

Tine zei

klinkt goed!
x

NeonRocks zei

Haha, nog een fan! Die olie in de scrub is echt heerlijke he ;)

xx
(PS: doe je ook mee aan onze winactie? :D )

Frauke zei

Ooh ziet er goed uit!

Nathalie zei

Ik heb hier al zoveel goede dingen over gehoord... ik ben wel benieuwd naar die vanille kokos versie. Laatst was hij aan halve prijs bij die dolle dagen van de bijenkorf maar toen was ik juist te laat.
Zou je niet eens een soort vergelijking willen maken met de scrubby & bubbly van IDW? Ben wel benieuwd eigenlijk :)

Saskia zei

Oeh, ik ruik echt niet graag lavendel.

Geef mij maar rozengeur (en maneschijn, hihi)

:)

Marijke zei

@Tine: hij is heel fijn! :-)
@Neonrocks: ja! maakt mijn huid zo zacht! ik ga meteen eens kijken! winacties rules! ;-)
@Frauke: ja! :-)
@Nathalie: goed idee! mss maak ik er wel een filmpje van! :-)
@Saskia: eigenlijk ruik je de lavendel niet heel straf! haha ik ben ook fan van rozengeur! :-)

Anoniem zei

Ziet er wel heel goed uit!

Marijke zei

@Sien: is heel fijn! :-)

kims zei

Ik was onlangs in de Sabon maar was helemaal overdonderd door al die lekker geurende dingen en kon gewoon niet kiezen!

Marijke zei

@kims: dat kan ik goed geloven ;-) alles ruikt lekker!