BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 29 april 2010

Bodystyling update!

Hey ladies

Vandaag even een persoonlijke update, namelijk over mijn Bodystyling avontuur! :-)
Ondertussen heb ik 10 beurten achter de rug en heb ik best al goede resultaten.
Na 10 beurten ben ik 4 kg en 34 cm kwijt! :-) Jeeeeeeej!!

Ik ben dus heel blij want ik heb zelf al een kledingmaat kleiner kunnen kopen van truitjes en topjes! :-) Broeken moet ik nog testen! ;-) Ik merk ook dat mijn lichaam steviger en slanker is. Al moet ik wel toegeven dat ik vorige week even een dipje had. Ik heb te veel 'vet' vlees gegeten (gehakt,...) en hier en daar terug wat gesnoept. Denk maar aan die lekkere cupcakes van het Beautyqueen event! ;-) Maar ik was niets bijgekomen dus al bij al valt het nog mee.

Verder vind ik de oefeningen steeds zwaarder, al denk dat ik volgende week met nieuwe oefeningen start. Maar het is een kwestie van volhouden nu!

Dus verwen ik me af en toe een beetje ;-) Met beautyproducten of course! :-)

En dat is dan weer goed voor jullie, want dan komen er vaker reviews! :-)

Trouwens, al heel hard bedankt voor de handige tips en requests. (ivm de winactie)
Ik ga dit weekend op zoek naar een nieuwe lay out en misschien maak ik wel een filmpje voor jullie. :-)

Liefs Marijke