BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 2 april 2010

Favo's Maart

Maart is al weer voorbij... Wat gaat de tijd snel. Maar goed, hier mijn favo's van maart!




Zoals altijd wat In De Watten, MAC,...

Als eerste de Bourjois deo, die is echt goed! En net zoals vorige maand de whip it up en de bodybutter van het In De Watten valentijnssetje! Deze zijn echt superfijn! :-)
Maar ook enkele MAC producten! All That Glitters oogschaduw, Painterly paintpot en Fix+ Rose. De paintpot en oogschaduw heb ik in maart bijna elke dag gebruikt. Erg mooi! En wat ik opnieuw ontdekt heb is de Fix + Rose. Het zorgt er echt voor dat mijn make up langer blijft zitten.


En als laatste 2 parfums! Een D& G light blue van FM parfums en de TPS Minimister in Lolita Lempicka! Ik hou van die geur! Als dit flesje op is ren ik meteen naar de parfumerie. :-)
Wat waren jullie favo's vorige maand?

9 reacties:

Veroniek zei

Mijn favorietjes van maart:
gezichtsverzorging: angels on bare skin en ultra bland voor de reiniging, Dr. Hauschka als dagcrème.
shampoo: Daddy-O van Lush
parfum: Miss Dior Chérie
lichaamsverzorging: scrub van Sweetly You en Dream Cream van Lush
makeup: Nude Brown lipstick van Catrice

Saskia zei

fijn dat je zo vaak nieuwe blogs bij je links zet :)

ik neem telkens een kijkje op de blog als ik zie dat je alweer een nieuwe hebt bijgevoegd :)

mijn favo van maart? de mini chanel lippenstift die je gratis kreeg na het vertonen van je bon bij ici paris xl ;)

Marijke zei

@kwarnst: leuke favo's!
@Saskia: dankje! vind het zelf ook superfijn om nieuwe blogs te ontdekken! :-)

Masja zei

Leuuuke prodctjes, ben ook fan van deo's van bourjois. *shit* moet nog steeds zelf berichtje maken over favorieten :]

Marijke zei

haha, ben benieuwd naar jou favo's! :-)

Katrijn zei

Leuke favorietjes :D Ik wil zelf ook graag een Fix+ gaan kopen, maar helpt het echt om het poedereffect tegen te gaan? :D

Eline zei

Hey, ik heb nog een flesje Fleur Défendue van Lolita Lempicka staan. Enkel een keer mee gespoten om de geur te testen. Dit is het paarse doosje - gele flesje in de parfumerie ;) als je interesse hebt, laat het maar weten :)

Marijke zei

@Eline: ik weet niet of dat dezelfde is als de tickled pink sensations geur. Je hebt zoveel lolita lempicka geurtjes dat ik niet weet welke het is! ;-) hoeveel vraag je er voor? je mag altijd mailen op beautyblogmarijke@gmail.com

Marijke zei

@Katrijn: dankje! die fix + gaat echt het poedereffect tegen! en hij zorgt er voor dat mijn make up langer blijft! een aanrader! :-)