BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 20 april 2010

Disney Couture

Disney Couture heeft prachtige juwelen! Jullie zagen mijn prachtige 'Believe' ketting al maar Disney Couture heeft nog veel meer moois! :-)

De Believe ketting kost € 39.95.



Ketting met schoen van Assepoester € 59.95

Armband Princess and the frog € 94.95

Mickey Mousse oorbellen € 19.95


Assepoester oorbellen met opschrift 'a dream is a wish your heart makes' € 39.95 Deze zet ik op mijn wishlist! :-)




Mooie tinkerbell ketting € 36.95
Benieuwd naar nog meer Disney Couture? Neem dan snel een kijkje op Capricci.

10 reacties:

Eva zei

O, ik vind die armband 'Princess and the frog' heel leuk!

Anoniem zei

ik wacht nog altijd tot ze iets kleinezeemeerminigs hebben, want 2 dingen is toch een beetje te duur :P hoop echt dat het er komt

Saskia zei

Schattig schoentje. Ik heb zo'n hangertje van Fossil in de vorm van een teenslipper. Die zie je tegenwoordig wel vaker. Ik vind 'm grappig en leuk ;) Ik zag ook een roze balletschoentje, bezet met steentjes. Ik denk dat dat een schoentje was om op te spelden. Misschien ga ik 'm wel halen ;)

Daaag~~~

Anoniem zei

Oh mooie juweeltjes!!

Marijke zei

@Eva: ja hé!
@prettybudget: oh zou leuk zijn! ik hoop met je mee! :-)
@Saskia: ja, klinkt mooi! ben benieuwd naar een foto als je hem gehaald hebt! ;-)
@eenkijkjebijsien: ja hé!

Tamarah zei

Je believe ketting vind ik prachtig maar de andere sieraden niet zo ;-)

Anoniem zei

Pffoe die prijzen! maar oww zo mooi! ik zou de armband van Princess and the frog zo willen hebben!

Marijke zei

@Tamarah: ja de believe ketting is pretty hé! :-)
@Kim: ja, ze zijn best duur, maar van goede kwaliteit! :-)

Petra zei

Ik ben echt verzot op de juweeltjes van disney couture!! Ik vind ze superschattig en heb er ook al een paar op mijn verlanglijstje staan...

Petra x

Marijke zei

@Petra: ja ze zijn zo mooi hé!!