BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 30 april 2010

Besteld bij Beauty Queen

Zoals jullie al gelezen hebben was het vorig weekend het leuke Beautylicious event van de webshop Beauty queen. Toen ik thuiskwam had ik zo'n spijt dat ik niets gekocht had van het merk Cake Beauty. Ik vind de verpakkingen zo cute en girly!



Dus je kan het al raden, ik heb wat besteld via de webshop! ;-)

Snow Woman Bath & Shower bubbles


Deze had Eva gewonnen en die geur! mmmm :-)

Jacky Frost bath & shower bubbles


Dezelfde douchegel maar in een andere geur. En roze! ;-)

Beide douchegels stonden nu aan 50 % korting, omdat ze van de kerstcollectie zijn. Maar who cares die winterse namen? ;-) Ze kosten per stuk € 9.95 en bevatten 550 ml. Niet zo duur dus voor een grote fles. Jullie krijgen zeker een review van deze goodies als ik ze binnen krijg en getest heb! :-)

Vinden jullie de verpakkingen ook zo cute? :-)