BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 6 april 2010

Geshopt @ Etos!

Gisteren namiddag ben ik gezellig gaan shoppen in Hulst! Ik heb niet zo heel veel gekocht, maar Etos had leuke aanbiedingen dus daar kon ik niet aan weerstaan! :-)

Echt, waarom hebben wij in België geen Etos? ;-)



* Labello Pearly Shine: supermooi! € 2.20
* Bourjois eye make up remover: die was nu € 3 en de mijne is bijna op dus :-)
* Lee Stafford droogshampoo: wou een droogshampoo en van deze heb ik al enkele leuke reviews gelezen. € 7.99
* Elvive shampoo 1+1 gratis: dit blijft mijn favoriete shampoo. € 3.49
* Haarborstel Zenner Tom: hier was ik best benieuwd naar. € 6.99

Fijne aankoopjes hé. Reviews volgen! :-)

Vele onder jullie waren benieuwd naar mijn verjaardagscadeautjes...
Ik kreeg de supermooie "Believe" ketting van Disney Couture. Zo mooi!! Verder heb ik centjes gekregen en heb besteld bij The Beauty Bakery en ik ga binnenkort nog wel eens shoppen! :-)


Nog een fijne dag!

14 reacties:

Maaike (Honestbeauty) zei

Prachtige ketting ^^

Anoniem zei

Is Etos een soort Kruidvat of zo?

Masja zei

@Ann
Ja, zoiets.. maar dan minder rommelig meestal :')

Eva zei

Leuke aankoopjes en een echt prachtige ketting. Maak je nog een review over de haarborstel?

Anoniem zei

Mooie ketting!!

Eva zei

Als ik in Sluis ben ga ik ook altijd even langs bij Etos.

Vroeger hadden wij in Gent ook een Etos maar die is jammergenoeg al heeeeel lang weg!

Annelieke zei

Super mooie ketting! Die zou ik ook nog wel eens willen hebben :)

Bibiane zei

Ik hou zoveel van je ketting... Mss vraag ik hem ook wel voor mn verjaardag... Disney couture is sowieso de max :)

Marijke zei

@Maaike: dankje
@Ann: ja, maar veel ordelijker en betere acties
@Eva: dankje! ja zenne, hij is heel fijn, maar review komt nog.
@Latoya: dankje
@Eva: ja, etos MOET gewoon naar Belgie komen ;-)
@Annelieke: ja hé!
@Bibiane: hehe, echt doen! ze is supermooi!

Anoniem zei

Supermooie ketting he!!! (heb hem ook :D)
Trouwens lieve Marijke, sorry ik had het zo druk dat ik je nu pas een supergelukkige verjaardag kan wensen!!!
Liefs

steffi zei

ik heb die borstel van tom ook in mijn handen gehad, jammer genoeg terug gelegd. volgende keer toch maar kopen :D

Marijke zei

@astrid: ja hé ;-) dankje! :-)
@Steffi: ja, zeker doen! hij is superfijn!

Valérie zei

Oh, supermooie ketting, die wil ik ook !

Marijke zei

@Valerie: www.capricci.nl :-)