BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zaterdag 10 april 2010

All Cosmetics Wholesale


Kennen jullie de webshop All Cosmetics Wholesale al? Op deze webshop vind je superleuke make up merken zoals MAC, Stila, TooFaced, Bobbi Brown,... Ook vind je er limited editions van MAC van een tijdje geleden. En ik heb enkele dingen besteld! :-)
Als eerste bestelde ik de MAC Slimshine in de kleur Bare. Heel erg populair en een perfect kleurtje om elke dag te gebruiken.



MAC Eyeshadow in de kleur Grand Entrance. Dit is de reden waarom ik bestelde ;-) Deze was limited edition en ik had zo'n spijt dat ik hem niet gekocht had! En toen ik deze op de site zag MOEST ik gewoon bestellen ;-)


Nog een oogschaduw die al lang op mijn wishlist staat is Stila Kitten. Ook weer een populaire kleur die je vaak ziet terugkomen in YouTube video's. Like it!
En dan nog 2 miniproducten. Een Lancome Juicytube in de kleur Babydoll. Erg mooi kleurtje!
En als laatste een sample van de Tinted Moisturizer van Stila. Hier ben ik benieuwd naar! :-)
Ik weet dat er al wel enkele hauls en bestellingen zijn voorbijgekomen de laatste weken, maar ik had geld gekregen voor mijn verjaardag en wil dat goed besteden hé :-)
Kenden jullie deze lovely shop al?

16 reacties:

BeautyLoves zei

De shop kende ik al, maar heb er nog nooit iets besteld. Die slimshine lipstick heb ik ook, dat is echt een mooie kleur, heel draagbaar! Leuke aankoopjes!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ik heb er ook nog nooit wat besteld, omdat ik geen betaalmogelijkheden heb. Had ik het geweten had ik met jou kunnen samenbestellen :D Want voor de twee stuks die ik zou gewild hebben waren de verzendkosten onmogelijk geweest vrees ik

Tessa zei

leuke dingetjes! van de juicy tubes ben ik fan

Hanne zei

Wat een leuke producten! :)

@Maaike als je ooit weet hebt van een groepsbestelling... Let me know!

Marijke zei

@Perfectly Unordinary: oh fijn om te horen! benieuwd om hem te testen :-)
@Maaike: oh maaike, wist ik niet! heb echt in een vlaag besteld ;-) volgende keer laat ik het weten! beloofd! :-)
@Tessa: het is mijn 1e juicytube dus ben benieuwd :-)
@Hanne: dankje!

Myrna zei

Ik ben dol op ACW, zulke leuke spullen voor veel minder geld! Leuke dingen heb je besteld. Bare slimshine heb ik ook, die is echt heel mooi!

Anoniem zei

Leuk artikel! Die webshop kon ik nog niet! Ga zeker eens een kijkje nemen!

Roxanne zei

Altijd fijn toch, om zoveel aankopen te doen? Geniet maar lekker van je spulletjes hoor!

Saskia zei

Is het veel goedkoper dan in de winkel?

Ik vind het trouwens heel fijn van je dat je reageert op elke comment die je lezers achterlaten. Je geeft iedereen antwoord op hun vragen of je geeft ze een bedankje. Echt supertof, dat doet niet iedereen!

:) ^^

Teddy zei

Ik wil ook die slimshine (A)

Marijke zei

@Myrna: ik nu ook ;-) dankje!
@Latoya: dankje! pas op, tis verslavend ;-)
@Roxanne: dankje!
@Saskia: ja best wel, had al deze spulletjes voor €50 (incl verzendkosten!) ohh superlief van je!! :-)

Marijke zei

@Teddy: ja hij lijkt me zo mooi! :-)

Springlover zei

Wauw, hele mooie oogschaduw Grand Entrance,.. denk dat ik binnenkort ook maar eens moet bestellen!

Marijke zei

@Springlover: ja hé! :-)

Anoniem zei

leuk geshopt ^^ speciale kleur van die slimshine, benieuwd hoe hij eruit ziet als je hem op hebt!

Marijke zei

@prettybudget: dankje! ja, een vrij nude kleurtje denk ik! :-)