BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 19 april 2010

NOTD: Catrice Just Married

Vandaag de 2e NOTD! Deze keer heb ik mijn nagels gelakt met 1 van de mooie Catrice lakjes.



Een mooie zachtroze kleur, Just Married!


Mooi kleurtje! En ik weet dat er een schaduw is op mijn foto's... Maar hopelijk krijg je toch een idee van de kleur. Hebben jullie misschien tips om de foto's beter te krijgen? Let me know please! Oh en ik ben verschrikkelijk ongeduldig met mijn nagels lakken en zo gebeurd het dat ik overal tegen stoot en dat mijn nagels dus snel weer lelijk zijn! (lees onhandigheid) Ik heb dus de nagellak er al terug moeten afdoen :-( Ik denk dat ik Seche Vite topcoat nodig heb ;-)

15 reacties:

Deb zei

Mooi en lief kleurtje. Naam past er wel bij ;-) Ik maak de foto's meetal overdag tegen een witte muur. 'S avonds is het wat lastiger om goede foto's te maken.
Ik gebruik drip 'n Dry van OPI, na 10 min's is je nagellak helemaal droog en stoot proof. Voor mij werkt dat en ik ben heeeeel ongeduldig en kan niet stilzitten, het beste.

NeonRocks zei

Oh dat kleurtje lijkt best veel op OPI's Suzi & The Lifeguard zo te zien! Mooi! :D
Gebruik je de macro stand om foto's te nemen? (dat 'bloemetje' icoontje?) dan worden foto's van dichtbij vaak ook scherper. Hoop dat je er iets aan hebt!

xx

Valérie zei

Mooi kleurtje!!

Chrissie zei

Dit is één van de twee kleurtjes die ik gekocht heb, alleen vind ik em bij jou mooier uitzien! Mijn lakje was op de één of andere manier nogal stroperig (gaf strepen) en hij droogde super langzaam, ben te vroeg (ongeduldig) weer mijn handen gaan bewegen, en toen zag ie er niet meer uit door de deukjes die erin kwamen! :(

Nathalie zei

mooi kleurtje al heb ik het liever wat feller :)
De seche vite topcoat is echt super, ik kan echt niet meer zonder dus snel bestellen!

sofie zei

mooie kleur!
x

Marijke zei

@Deb: ja hé! mm kga volgende keer een witte muur zoeken hier ;-) dankje voor de tips!
@Neonrocks: euh.. nee ;-) Dankje voor de tip! ik probeer het volgende keer!
@Valerie: ja, lekker girly!
@Chrissie: dankje! oh de mijne droogt ook super langzaam hoor! heb ook enkele keren ergens tegen gestompt ;-)
@Nathalie: ik ga hem binnenkort bestellen!
@Sofie: ja hé!

Simone zei

Leuk kleurtje lekker neutraal

Ilse zei

Ik heb dit lakje van de week ook gekocht, maar nog niet geprobeerd. Ga ik snel ff doen! Ik wou ook de seche vite top coat kopen, maar na dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=42PAd7aaNj8 te hebben gezien heb ik toch gekozen voor de inm out the door top coat. Die heb ik nu enkele weken en is echt super!

Marijke zei

@Simone: dankje!
@Ilse: dankje voor de tip! :-)

Aulie zei

Ik heb gisteren de volledige collectie gekocht. Alle 32 kleurtjes. schaam.

Marijke zei

@Prinses Prikbordje: wow! nice geshopt!

Charlotte zei

Hoi,
ik vroeg me af of je nu de inm out the door top coat gekocht had en wat je ervan vind.
Ik heb al heel veel goede dingen erover gehoort maar weet niet waar hem te bestellen.
De shops die ik tegenkomt zijn bijna 10 euro verzendkosten en datvind ik voor 1 nagellakje een beetje veel ;-)

Marijke zei

@Charlotte: nee, ik heb de seche vite besteld! ohja, veel verzendkosten seg!

Anoniem zei

haaai ik had een vraagje is deze nagellak nog steeds te koop? en bij welke drogisterij kun je het kopen? kruidvat?