BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 18 april 2010

Lush To Use

Jullie weten wel dat ik een tikkeltje Lush verslaafd ben ;-) Maar het word tijd dat ik ook enkele dingen ga opmaken! Daarom een speciale Lush 10 to use! :-)



* Snowshowers showerjellie: deze ruikt heerlijk en is fijn in gebruik! Met zo'n showerjellie doe je wel heel lang omdat je deze gebruikt in combinatie met een puffspons. Je krijgt superveel schuim met maar een klein beetje. Een aanrader dus.

* Bussiness Time massagebar: massagebars zijn mijn favoriete Lush producten. Ik vind ze heerlijk en deze gaat dus snel op zijn.

* Heavanilli massagebars: dit is mijn favoriete massagebar. Ruikt heerlijk naar vanille.

* Babyface gezichtsreiniger: deze vind ik fijn om 's avonds te gebruiken omdat hij je make up echt goed wegneemt. Je huid voelt dan zacht aan en is duidelijk gevoed. Maar helaas denk ik dat de mijne wat te oud is, want er zitten rare plekjes op. Ik vrees dat deze de vuilbak in gaat. :-(
* Christmas Party bruisbal: dit is nog maar een halve. Deze heeft dezelfde geur als snowshowers en bevat kleine sterretjes. Fijn, maar helaas niet zo hydraterend.

* Angels Delight Soap: deze zeep ligt nu in mijn douche. Ruikt heel lekker en is dus fijn om te gebruiken.

* Snowfairy douchegel: dit is waarschijnlijk het best verkopende lush product tijdens de kerstcollectie. Iedereen is er verslaafd aan en ook ik vind hem heel fijn! Deze gaat in de douche als ik het zeepje heb opgemaakt.

* Candy Cane bubble bar: bubble bars zijn zo fijn! Je verkruimelt deze onder stromend water en je krijgt veel bubbels! En deze heeft dezelfde geur als snowfairy. Lekker girly dus!

* Jingle Spells bruisbal: een paarse bruisbal met sterretjes. Deze ga ik er in 1 keer ingooien ;-) Genieten maar :-)

* Star Melt: een melt verdwijnt langzaam in je bad maar geeft een voedend resultaat. Opnieuw de snowfairy geur. :-)

Er zitten enkele badproducten bij en dat heeft een reden. Ik heb een heel mandje vol met bruisballen, bubble bars,... De komende tijd ga ik dus veel badjes nemen! :-)

Tot deze producten op zijn mag ik dus geen lush kopen!! Wish me luck! ;-)

13 reacties:

Maaike (Honestbeauty) zei

Da's niet niks! Succes ermee! Die showerjelly's lijken me zo fijn ^^

Saskia zei

mijn vriend houdt erg van de geur van snow fairy. schattig vind ik dat ^^

succes marijke !!

Nathalie zei

heel veel succes met je lush project :D Ik wens je veel was plezier!

Bibiane zei

Ik hou van hun vaste zeep :) heb zeker 8 stukken liggen. Maar ben soms te lui ze te gebruiken... (shame on me)

Anoniem zei

Succes, ik doe ook mijn best om het op te maken zo dat ik weer nieuwe spulletjes kan kopen ;)

Tessa zei

ucces! het zal je wel lukken met nog zoveel leuke spulletjes in huis :d

Caroline zei

Succes, ik probeer ook om niets meer te kopen bij Lush (Fail! Ben gistere nog geweest :P)

Marijke zei

@Maaike: dankje! die snowshowers is heerlijk! heb verder nog geen showerjellie getest dus...
@Saskia: haha, idd schattig! dankje!
@Nathalie: dankje! :-)
@Bibiane: ja de zeepjes zijn fijn.
@Kim: ja, das altijd het leuke, nieuwe dingen shoppen! :-)
@Tessa: dankje! :-)
@Caroline: haha! wel succes dan nog! :-)

Anoniem zei

oooooeh, lush! <3

zóooo jaloers, nog nooit lush gehad.
dus ik vind dit best wel veel. :$


succes met geen lush kopen. ^^


(waar kan je lush precies kopen, in Den Haag of in Amsterdam?)


veel plezier met je lush spulletjes. ♥_♥

Justine zei

Ik ben jaloers op je Lush-stash! Ik heb zelf nog nooit iets van Lush geprobeerd...
Veel succes met het opmaken :)

Marijke zei

@somebody: dankje! zowel amsterdam als den haag heeft winkels! http://www.lush.nl/statisch.php?id=4
@Justine: hihi ;-) dankje!

Lot zei

Ik heb zelf (oa door jouw enthusiaste reacties) net men eerste lush productjes gekocht.
oa een babyface maar ik heb eigenlijk geen idee hoe ik hem moet gebruiken, toch niet om men make up mee te verwijderen en kan ik het ook gebruiken om oog make up te verwijderen. kortom , hoe gebruik jij hem?
Ik ga op jouw aanraden de 12de naar een vip avond in de lush antwerpen!

Marijke zei

@Lot: wat leuk! :-) je kan babyface op verschillende manier gebruiken. Ik hou hem even onder warm water en wrijf hem dan tussen mijn handen tot die een beetje 'vettig' worden, hiermee was ik dan mijn gezicht. Goed afnemen achteraf met warm water! Je kan hem ook volledig over je gezicht wrijven, maar dat is niet echt aan te raden voor een vette huid. Je kan ook altijd met een wattenschijfje over babyface gaan en met het wattenschijfje je gezicht reinigen dan. Wat je zelf het fijnste vind. ik ga waarschijnlijk de 26e! :-)