BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 13 april 2010

Haarborstel van Tom



Jullie hebben al op heel wat beautysites gelezen over de haarborstels van Tom. Tom Sebastian is een populaire haarstylist! Klik hier voor zijn site.

Ik was best benieuwd en kocht vorige week de Lushious Sensitive brush.



Deze borstel is ideaal voor mensen met fijn en pluizig haar, voor een gevoelige hoofdhuid en voor extensions. Nu heb ik zelf geen extensions maar geloof best dat hij daar goed voor is ;-)

Je kent het wel, je wilt je haar borstelen, maar hebt zoveel knopen dat je borstel vastzit in je haar! auw! Maar niet met deze! Deze borstel laat knopen snel verdwijnen en ontklit op een zachte manier. Hij ligt goed in de hand en bevat nog een speciale cleansing brush. Hiermee kan je gemakkelijk de haren uit je borstel verwijderen.

Ik vind deze borstel dus zeker een aanrader! Ik kocht hem bij Etos voor € 6.99. Of ze al in Belgie te koop zijn weet ik niet...

En ladies, check de leuke winactie op Something Super Beautiful!

8 reacties:

Frauke zei

Ooh leuk dat ie goed werkt, had verwacht dat het gewoon een borstel als de andere zou zijn :P

Anoniem zei

ja hij ziet er zo uit als alle andere borstels haha, zo vreemd dat ie dan beter werkt!

Nathalie zei

Leuke review, ik wilde die ook al gaan kopen. Bij ons in het kruivat lagen ze (nog)niet dus ik ga eens in NL kijken binnenkort.

Saskia zei

Daar ga ik ook eens naar kijken in het Kruidvat ;)

Marijke zei

@Frauke: hehe, ik ook! maart hij is veel fijner!
@prettybudget: ja, werkt veel beter!
@Nathalie: ja, ik heb ze hier in belgie ook nog niet gezien..
@Saskia: zeker doen! :-)

steffi zei

tot nu toe heb ik hem in belgiƫ nog niet gespot (en ben vandaag nog bij het kruidvat geweest). maar die borstel lijkt me erg fijn

Marijke zei

@Steffi: jammer! hij is echt fijn! hopelijk komt hij naar belgie!

elle zei

Wat een leuke blog zeg. Ik heb zelf een blog over kinderkapsels
Keep up the good work!