BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 23 april 2010

Haul: In De Watten

Gisteren kreeg ik een heel leuk pakketje binnen van mijn favoriete webshop! Juist ja, In De Watten! Ik bestelde vooral voor de haarmaskers, maar kocht ook nog enkele andere spulletjes!

De Cheek Y Lips 'Scarlet'
Al zoveel goede reviews over gelezen en eindelijk besteld :-)

Conditioner Strawberry & Cream
Zit in een handig pompflesje en is roze! Leuk! :-)


Devine Hair Mask Pink Sugar

Mmm, een haarmasker met de geur Pink sugar, lovely!! En dat is hij ook, gisteren al gebruikt en mijn haartjes zijn superzacht! :-)

Devine Hair Tropical Treat
En nog een haarmasker met kokos, vanille en ananas geur! Lekker zomers! :-)

Creamy Cupcakes Mini Pink Sugared Roses

Deze ruiken zo lekker! Echt mijn favoriete geur van In De Watten. Ik heb er gisterenavond al eentje gebruikt en omg zo fijn!! :-)


Creamy Sugar Scrub Citrus Twist

Kan je geloven dat ik nog geen scrub van In De Watten had? Buiten de scrubby bubbly's, benieuwd om deze te testen dus!



En dan had de lieve Caroline er nog een leuk verjaardagscadeautje bijgedaan! Zooo lief!! Dankje!!
Ik kreeg een scrub met lavendelgeur! Ik heb hem al gebruikt en hij is zalig! Check trouwens dat leuke etiketje! :-)

Alle spulletjes zien er weer fantastisch uit! Uiteraard kan je binnenkort reviews verwachten!
Voor meer info, of gewoon om deze goodies te bestellen ga dan naar de site van In De Watten!