BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 8 april 2010

Review: L'Occitane samples


Bij mijn L'Occitane aankoopjes een tijdje terug kreeg ik enkele gezichtssamples. En ik vond ze zo fijn dat ik ze voor jullie ga reviewen!

Als eerste kreeg ik een sample van de amandel appel gezichtsscrub.
Deze peeling is héél erg fijn! Hij heeft een vrij dikke, crèmerige textuur. Hij ruikt heel erg fris, naar appeltjes. De scrub zelf is redelijk grof dus heb ik enkele keren water toegevoegd om ervoor te zorgen dat het niet te hard scrubte op mijn gevoelige huid. Toen ik de scrub afspoelde voelde mijn gezicht fris en superzacht aan. Ik had echt het gevoel dat mijn huid goed gereinigd was. En wat ik helemaal fijn vind is dat mijn huid er helemaal niet rood of geirriteerd uitzag nadien. Bij de meeste scrubs ziet mijn huid er achteraf wel een beetje rood uit. Met deze dus niet! Ik ga deze scrub dus zeker full size kopen! (Als mijn andere 2 scrubs op zijn!) De prijs is € 25 wat best veel is voor een scrub, maar voor mij is hij die prijs wel waard!

Het 2e sample dat ik kreeg was van de amandel appel dagcrème.
Ook deze crème heeft me overtuigd :-) Ruikt heerlijk fris en trekt snel in. De crème voelt fris aan op je huid en opnieuw voelt mijn huid superzacht aan. Hij hydrateerd mijn huid en ik heb het gevoel dat mijn huid er veel stralender uitziet! Ook deze is aan de dure kant € 36 , maar vind hem echt heel erg fijn, dus mss dat ik deze ook wel eens fullsize koop!
En het laatste sample dat ik kreeg was van het Fabuleus Serum. Klinkt al goed niet? ;-)


Het is dus een serum op basis van karitéboter. Dit serum beschermt tegen schadelijke invloeden van buitenaf en nog heel wat andere dingen ;-) Het serum heeft een lekkere geur en is vrij rijk van textuur. Toch trekt het snel in je huid in. Mijn huid slorpte dit heel snel op! Echt, mijn huid had nood aan dit serum! :-) Het voelt fris aan op je huid zoals de andere producten. Mijn huid was duidelijk gekalmeerd en zijdezacht!! Prijs € 30.

Dit is echt de eerste keer dat ik zo tevreden ben over samples! Ik heb de producten ook 2x getest (die samples zijn groot!). Ik ben dus zeker van plan om deze producten fullsize aan te kopen! Alleen eerst even door mijn voorraadje geraken ;-)
Hebben jullie al gezichtsproducten gehad van L'Occitane en wat vonden jullie ervan?

7 reacties:

Anoniem zei

Wow, zelf de sampels zien er leuk uit! De producten klinken goed, helaas wel wat prijzig.

Eva zei

Van L'Occitane heb ik alleen nog maar de lichaamsproducten gebruikt en die bevielen me heel goed.

Nathalie zei

Ik hoor de laatste tijd alleen maar goede dingen over dit merk... dus als ik nog eens in een grotere stad ga shoppen moet ik zeker eens binnenspringen!

Masja zei

hmm.. klinkt goed, helaas had ik een keer een tonic gekregen, die prikte echt verschrikkelijk! Jammer.

Marijke zei

@Ann: dit zijn foto's van de fullsize producten hoor ;-) heb per ongeluk de foto's gewist :-(
@Eva: ja de hand en voetcrème is ook heel fijn! daar komt binnenkort review over!
@Nathalie: moet je zeker doen! :-)
@Masja: oei, jammer!

Roxanne zei

Klinkt erg goed allemaal. De prijzen houden me alleen wel tegen hoor. Sorry!

Marijke zei

@Roxanne: ja ze zijn best duur :-)