BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

woensdag 14 april 2010

Trind nagelverzorging!

Jullie hebben al heel wat kunnen lezen over Trind op mijn blogje. Vandaag overloop ik het stappenplan!



Dit is het stappenplan. Je kan de producten ook kopen in de Perfect System set, maar ik vond de set niet dus kocht ze los.
De eerste stap is de Cuticle Remover.



Deze cuticle remover breng je aan op je nagelriemen en dat laat je enkele minuten intrekken. Dan kan je met de manicure sticks je nagelvelletjes verwijderen. In het doosje van de cuticle remover krijg je zo'n 2 sticks. Dit doe je trouwens maar 1 keer in de 4 weken.
De volgende stap is je nagelriemen verzorgen met de cuticle balsem.


De Cuticle balsem breng je aan op je nagelriemen en laat je even inwerken. Daarna kan je nog even de balsem inmasseren. Het leuke is dat deze balsem roze is! Girly! ;-)
Stap 3 is je nagels vijlen en ook egaliseren. Dit zorgt ervoor dat je nagels geen ribbeltjes meer hebben, maar zo ga je ook de aanmaak van het nagelvocht stimuleren. Hiervoor gebruik je de Nail Magic. Deze heb ik zelf niet, ik gebruik hiervoor zo'n 4 stappen vijl. Werkt prima!
Daarna breng je de Nail Balsem aan.

Deze nailbalsem verricht wonderen! ;-) Hij voed je nagels, en laat ze sneller groeien! Deze balsem breng je aan op je nagels, laat je even inwerken en daarna even inmasseren!
Dan breng je de Nail Repair aan.
Dit is de belangrijkste stap! Deze breng je gedurende 2 weken elke dag op je nagels aan! Na die 2 weken kan je het afbouwen. Deze nail repair gaat je nagels echt sterker maken.
Als laatste breng je nog een handcrème aan.
Ik kan echt zeggen dat Trind heel goed werkt! Voor ik hiermee begon beet ik op mijn nagels en waren ze erg broos. Maar na de eerste week zag ik al verschil! En in mijn eerste NOTD zag je ook dat mijn nagels al goed gegroeid zijn!
Ik kan de Trind producten dus aanraden aan iedereen met broze en zwakke nagels. Wil je meer weten over Trind, neem dan zeker eens een kijkje op hun website!
Hebben jullie Trind al geprobeerd? En zijn jullie ook zo tevreden?

12 reacties:

Veroniek zei

Ik gebruik ook het stappenplan en ben laaiend enthousiast! Mijn nagels zijn duidelijk sterker en mooier en ze groeien sneller! Ik ben nu ongeveer een maand bezig, en gebruik de nail repair nog steeds als basecoat. De balsems probeer ik ook nog zo vaak mogelijk te gebruiken, en dat valt me niet moeilijk want ik vind de geur heerlijk!

Laura zei

Ik wil het ook graag proberen. Vooral de nail repair en nail balsam :D Of moet je die andere twee ook per se gebruiken? En weet je toevallig wat een flesje kost?

Esmay zei

Klinkt super!

steffi zei

ik heb eigenlijk ook last van broze nagels die snel splitten! erg vervelend waar hierdoor gaat je nagellak ook snel chippen

Justine zei

Ik ben ook van plan om me een paar Trind-productjes aan te schaffen. Ik wil echt nooit meer terug gaan nagelbijten, dus ben van plan om mijn nageltjes goed te verzorgen :)

sus en wis zei

Mijn nagels zijn van nature vrij sterk dus heb ik ze niet echt nodig.
Maar die Trind producten zien er mij wel heel goed uit! ;D

Myrna zei

Ik ga ook de set kopen eind van de maand! Ik heb namelijk dat mn nagels heel snel gaan scheuren als ze langer worden. En er komen van die soort lucht belletjes in, heel irrittant!

Anoniem zei

ik ga ze zeker proberen, maar idd zoals iemand vroeg moet je ze dan allemaal? en/of zou je dan 1 kunnen aanraden? ik denk niet dat mijn budget de hele kuur aankan haha :P
maar eerst moet mijn nailtek op, en dat duurt wel nog een tijd gok ik :')

Maaike (Honestbeauty) zei

Even over iets totaaaal anders. Jij hebt ook astma en een gevoelige huid hé? Guess what! Ik had jeuk en uitslag en ik ga bij dermatoloog, die ziet mijn huid en zegt ' Ahja, jij hebt astma zeker?' Die ZAG aan min huid dat ik astma had, blijkbaar heet dat constitutionele allergie en hebben mensen met astma altijd een huid die veel verzorging vraagt. Gek hé? Ik weet nie of jij dat wist :p Maar ik was ervan onder de indruk

Marijke zei

@kwarnst: ja he, ze ruiken echt lekker! fijn dat het voor jou ook zo goed werkt!
@Laura: met de nail balsem en repair ga je ook al een groot verschil merken denk ik! Ik dacht ongeveer € 12 per flesje!
@Esmay: is het ook :-)
@Steffi: mss is de nail repair dan iets voor jou! :-)
@Justine: goed idee! je gaat er geen spijt van krijgen!
@Eva: zijn ze ook :-)
@Myrna: klinkt lastig! goed dat je hem gaat proberen!
@prettybudget: ik zou zeker de nailbalsem en nail repair nemen! :-)
@Maaike: ja, ook astma hier ;-) wat raar dat ze dat zo aan je huid ziet! ik ga seves naar dermatoloog dus ben benieuwd! ;-)

Maaike (Honestbeauty) zei

Had je ook last van uitslag ? Ben benieuwd wat de dermatoloog tegen jou te zeggen had :)

Marijke zei

@Maaike: ze hebben bloed genomen en nu is het wachten op de uitslag! binnen enkele weken moet ik terug! ben benieuwd!