BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 25 april 2010

Beautylicious!


Hello ladies! Gisteren was een superleuk dagje! Zoals je misschien al gelezen hebt op andere blogs was het Beautylicious! Beautylicious was het 1e feestje van de Belgische webshop Beauty Queen!

De uitnodiging.. Pretty!!
Ik had eerst afgesproken met Eva en Stamatia om gezellig iets te gaan eten en wat te shoppen natuurlijk! :-) En Eva had een cadeautje voor ons, superlief!! Ik kreeg enkele samples van Lancome! Nog eens bedankt Eva!! :-)

Testers van de Hydra Zen dagcreme en van een reinigingsmelk!
Nadat we lekker wat gegeten hadden, trokken we de winkelstraat in. Ici Paris Xl, Planet Parfum, Inno en natuurlijk de MAC! ;-) Hier kocht ik de blush die al zooo lang op mijn wishlist stond!

Well Dressed, een mooie babyroze kleur!

We hebben genoten van het mooie weer en een terassje gedaan. Dan werd het stilaan tijd om naar de Braempoort galerij te wandelen voor Beautylicious! Bij de inkom kreeg je een prijslijst waarop je kan aanduiden wat je wou. Handig!

Toen we binnenkwamen viel meteen deze mooie 'taart' op... :-)

Hij was gevuld met allerlei lekkere cupcakes! En ze waren lekker! :-) Helemaal bovenaan stonden er nog cupcakes om in je bad te doen, cute!! :-)

Maar dat was zeker niet alles! Overal lagen snoepjes, spekjes,... en ook de roze cocktails zagen er pretty uit. Alle producten van de webshop stonden netjes uitgestald en je kreeg ook de kans om alles te swatchen, testen,... Superleuk!


Me Bath


Jelly Pong Pong

Cake Beauty! Zo'n mooie verpakkingen! Ik heb nu zo'n spijt dat ik hiervan niets gekocht hebt! Misschien bestel ik nog wel wat via de webshop! :-)

Het was fijn om de producten eens te kunnen testen en de geuren te ontdekken. En ik heb dan ook enkele leuke dingen gekocht!


Take Me To Tahiti mini cupcake bath bomb en de Summer Rain bath ice cream! Cute hé!


Een mooie roze badpuff van Principessa.



En een mooi Essie lakje in de kleur Petal Pink.

Bij de kassa kreeg je nog eens 10% korting! En het was helemaal fijn dat je nog een prijs kreeg! Hiervoor moest je een papiertje trekken uit een kom. Ik had geluk want won deze lovely cupcake...


Al was ik toch stiekem jaloers op Eva haar prijs, want zij won een grote fles van de SnowWoman douchegel van Cake! :-) Denk dat ik deze toch nog ga bestellen! ;-)

En we kregen ook deze goodiebag!


De bag was gevuld met enkele Jelly Pong Pong spullen.

Mascara en Lash Extension set.


Lip Orchid, supermooie verpakking!
Ik heb dus enorm genoten van dit leuke dagje! Ik hoop dat Beauty queen snel weer zo'n leuk evenement organiseert! :-)
En het leukste was natuurlijk om al die leuke beautyblogsters (nog) eens in real life te zien!
Eva, Stamatia, de 2 Hanne's, Kim, Katia, Katrijn, Steffi, Astrid en nog vele andere leuke beautyblogsters!
Ladies, het was supergezellig! :-)
Nog een fijne dag!