BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 4 oktober 2009

3 To Use

Ik heb alweer een 3 to use afgewerkt. Tijd voor een nieuwe!



Sweet Japanese Girl (Lush), Kruidvat douchegel Pink en Palmer's Cocoa Butter.

De Sweet Japanese Girl gebruik ik nu elke avond om mijn gezicht te reinigen.

De douchegel word wat moeilijker want ik merk dat mijn benen best droog worden. En zeker met die leuke InDeWatten zeepjes die eraan komen kan dit moeilijk worden!

De body butter gaat vlot, deze gebruik ik elke avond.

Ik vind dit trouwens veel leuker dan project 10 pan! Is echt veel sneller klaar. :-)

7 reacties:

Nele zei

Succes met je nieuwe 3 to use!! Ik probeer ook regelmatig dingetjes op te maken :)

NeonRocks zei

Haha, klopt! Drie gaat veel sneller dan 10 ;)
Vandaar ook dat wij die tien destijds hebben opgedeeld in ieder 5. Als we ieder tien zouden moeten doen kwam het nooit op! (ik betrap me er zelf wel op dat het lastig vol te houden is, ik blijf maar naar nieuwe spulletjes grijpen ;)

xoxo

Marijke zei

@Nele: dankje!
@Neonrocks: ja, gaat sneller is veel fijner!
hihi, ken dat, ik blijf ook bodylotions kopen terwijl ik er nog veel heb! :-)

Katia zei

ohh mij lukt dat dus echt niet he :D ik koop altij nieuwe dingen en kan daar dan echt niet afblijven :(

Marijke zei

hihi, maar eigenlijk speel ik een beetje vals ;-) ik neem wel altijd dingen die bijna op zijn! :-) alleen vrees ik dat het deze keer zal mislukken als ik mijn pakketjes van lien en van serena krijg :-)

Maaike (Honestbeauty) zei

Ja Marijke! Sinds jij het idee kreeg om er ' 3 to use' van te maken lukt het me zelf om een project ten pan te doen :p Psychologisch is 4 keer drie dingen opmaken gewoon handiger dan tien in een keer.

Marijke zei

@Maaike: helemaal juist! :-)