BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 27 oktober 2009

Parijs Haul

Een verslagje over mijn weekendje Parijs krijgen jullie deze week nog, maar ik laat jullie nu al mijn aankoopjes zien. Daar zijn jullie het meest benieuwd naar, niet? :-)



In Sephora heb ik 2 dingen gekocht! De Urban Decay Primer Potion en een Glamour to go paletje van TooFaced. Deze stonden al zo lang op mijn wishlist!

Nog enkele foto's van het mooie palletje...




En ik heb staaltjes gekregen. Een fdt en dior parfum.



Ik wou ook het Nars duo Orgasm/Laguna kopen, maar na een swatch op mijn hand veranderde ik van gedacht: te glitterig...

Ik was ook benieuwd naar Philosophy en Anastasia, maar die heb ik daar niet gezien.

Maar Sephora was zeker de moeite waard en ik ben superblij met mijn aankoopjes! Reviews volgen later.

En ik heb in een supermarkt nog een Neutrogena scrub gekocht. Ik lees alleen maar goede dingen over Neutrogena dus deze wou ik wel testen! :-)



Ik had ook nog een vitamine maskertje van Nivea gekocht. We hebben zaterdagavond een gezichtsverzorging gedaan, dus dat is al op :-) Maar het werkte super! Mijn huidje zag er goed uit achteraf!

En ik heb ook nog wat hotelzeepjes meegebracht. :-)



Een verslagje over Parijs komt deze week nog. Het was super! :-)

Groetjes!

6 reacties:

Melissa zei

Superleuke aankoopjes, die primer wil ik oook!
Liefs

NeonRocks zei

Leuk! Ben erg benieuwd naar de reviews en swatches. Dat Too Faced palette ziet er prachtig uit :D En NARS te glitterig? Hm, misschien nog maar eens goed over nadenken dan. Ik hou daar ook niet zo van.
Super dat je het naar je zin hebt gehad :D

xoxo

Maaike (Honestbeauty) zei

Heel leuke aankopen :) Ben superbneiwud want ga eind maart ook naar Parijs :)

Lija zei

Leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad! Hebben jullie in Belgie geen Sephora?

Marijke zei

dankje ladies! @Lija: nee, we hebben geen sephora hier :-(

Lvst zei

Super leuke aankoopjes! :)