BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

woensdag 28 oktober 2009

TAG

Ik ben getagd door http://lovethatlook.web-log.nl/love_that_look/


Hoe oud was je toen je make-up ging gebruiken?
Ik denk 16! Maar toen gebruikte ik enkel mascara :-)

Wat was je allereerste make-up product?
De Maybelline mascara met de groene dop. Deze dus :-)



Door wie ben je het gaan gebruiken?
Ik studeerde toen schoonheidsverzorging, dus door de klasgenoten.

Waarom gebruik je make-up?
Ik vind het leuk, en maakt me zelfzekerder.

Wat is volgens jou de beste beauty-tip die je ooit hebt gekregen?
Voldoende slapen!

Wat is jou beauty-tip voor ons?
Je gezicht goed reinigen! 's morgens en 's avonds!

Hoe berg jij je make-up op?
In een ladekastje.

Hoelang doe je er over om je op te maken?
Ongeveer 15 minuten, voor een feestje kan het wat langer duren ;-)

Wat is je favoriete make-up merk? En waarom?
MAC! Ze hebben zoveel verschillende kleuren en de kwaliteit is echt super. Ook komen ze heel vaak met nieuwe collecties wat het boeiend houd. ;-)

Welk product zou je super graag op dit moment willen hebben?
De Shiseido cleansing foam. Deze reinigingsmousse is een wonder voor mijn gevoelig huidje!



Leuke tag hé! Ik geef hem door aan Steffi en aan Katia!

5 reacties:

Teddy zei

Ahh wat leuk dat je hem zo snel hebt gedaan :)
Echt leuk om te weten :D

Katia zei

Ahw thx ^^ leuke tag :-) heb hem al direct gemaakt :D

Marijke zei

dankje!kga is kijken se katia! :-)

steffi zei

ik ga hem ook zo snel mogelijk doen ;-)!

Joyca zei

leuke tag en leuke antwoorden :)