BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 23 oktober 2009

PARIJS!

Terwijl jullie dit lezen zit ik op de bus naar Parijs! Of mss ben ik er al! :-)


Ik ga met mijn zus 3 daagjes genieten in het mooie Parijs! We zijn vanmorgen vertrokken (6.45u!) en komen zondagavond terug aan!

We hebben gekozen voor de Pam Vermeulen busreis. Handig, zo hoef je niet verloren te lopen... :-) Er is een programma met wat we allemaal bezoeken, maar we hebben ook vrije winkeltijd!

Dan ga ik volop shoppen in Sephora! :-) Een haul kunnen jullie dus zeker verwachten! :-)

Er komen wel gewoon artikels online hoor. Ik weet nog niet wanneer we zondagavond precies terug zijn en ik moet maandag gewoon werken. Dus comments ga ik pas maandagavond kunnen lezen denk ik. En natuurlijk krijgen jullie een reisverslagje en een haul!

Hier alvast de beautyspulletjes die ik mee neem! :-)


Mmm, best veel als ik het zo op de foto zie.. Maar goed. 2 douchegels, 2 bodylotions, solid lotion bar, deo, lactacyd, shampoo, conditioner, serum, reinigingsmelk 2x, tonic 2x, dagcreme, potje Inecto moisturizer, extra lenzen, lenzenvloeistof, tandpasta, handcreme, voetgel, blarenstick, rosebud, Honey I Washed The Kids zeepje, rekkertje en oogdruppels. En hier moeten nog watjes, oorstokjes,.. en een tandenborstel bij!
Mijn make up tasje! Check het Eiffeltorentje! :-)


En de inhoud: Blushkwast, Gosh Creamy compact foundation, Mac MSF naturel, Mac kabuki, Mac Dainty blush, labello gloss, tinted lip conditioner, Maybeline concealer, mini mascara clinique, roze oogpotloodje, kammetje, wenkbrauwgel.
Dus ladies, geniet van jullie weekend! Ik ga dat zeker doen! :-)
Tot maandag!

1 reacties:

steffi zei

hihi eindelijk is het zover hé ;-)! bonne voyage!