BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 30 oktober 2009

TAG: Autumn playlist

Elke van http://prettybudget.wordpress.com/ heeft me getagd om mijn favo (herfst) liedjes te laten zien! Ale ja, horen ;-)

Ik zal beginnen met mijn all time favoriet liedje!

Montell Jordan Get It On Tonight. Zo'n heerlijk nummer hé!



Volgende week ga ik naar PINK! En Just like a pill is mijn favo Pink nummer!



Verder ben ik gek op de jaren 90 muziek! :-) Yes, i love the 90's!!

Snap: Rhythm is a dancer



Het volgende is een girlpower song!

Sylvie (Sylver) en Linda (Milk Inc) met I Don't Care! Dit is elk jaar het hoogtepunt van Milk Inc @Sportpaleis! :-)



En als laatste mijn favo nummer van het moment! :-) Kheb het zelfs als beltoon ingesteld!



Ik tag Kim http://www.bloggen.be/pimpernellakakim/

4 reacties:

steffi zei

leuke lijst :D ik was helemaal mee aan het zingen :p!

NeonRocks zei

Grappig! Inderdaad een lekkere meezinglijst. Ik blijf het toch apart vinden dat Milk Inc. bij jullie nog steeds (redelijk) populair is (ja toch?), bij ons waren het geloof ik twee hitjes in de jaren '90. Ik had toen ook de cd ;)

xoxo

Marijke zei

dankje Steffi! en Neonrocks, ja milk inc blijft populair hier zenne! :-)

Anoniem zei

ik kan nu niet luisteren, maar ben benieuwd naar dat 1e liedje, ken het niet denk ik!
en haha milk inc, wij lachen dat ook wel een beetje uit hoor :P maar wel meezingers ;)