BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 15 oktober 2009

Eyeko

Enkele maanden terug was er een grote Eyeko hype in beautyblogland ;-)

Toen heb ik volgehouden en niet besteld! Maar als ik dan stash foto's of filmpjes bekijk, en ik zie die schattige verpakkingen terug, begon het toch te kriebelen!
En vandaar dus deze haul! :-)
De Minty fatbalm. Voor dit lieve roze stickje deed ik de bestelling! :-) Je kan hem als highlighter en als lipbalm gebruiken. Hij is mooi zachtroze en glitterig. Maar wel heel mooi! (Ben swatch vergeten te maken, die komt nog wel eens)
En dan de Pretty Polish. Ja, i know, ik bijt op mijn nagels en dit is dus eigenlijk een verloren aankoop ;-) Maar ik had maar € 10 op Paypal en wou absoluut die gratis gift ;-) Ik ga hem gebruiken op mijn teennagels :-) Goed excuus hé :-)

En dan de free stuff! Altijd leuk! Stiekem had ik gehoopt die Beauty Rehab te krijgen en ben er dus superblij mee! Ik moet nog wel eens bedenken waarvoor ik hem ga gebruiken. Dus tips zijn welkom. En ik kreeg ook nog een Cleansing Whipe.
Hebben jullie al Eyeko dingen, en wat vinden jullie ervan?

4 reacties:

Lija zei

Ik heb ook dat Eyeko lakje! Ik heb dezelfde die jij hebt en de lichtblauwe variant. Maar ik vind ze niet zo goed lakken, het kwastje is heel onhandig en de lak ruikt ont-zet-tend chemisch! Ik hoop dat hij jou wel bevalt!

Marijke zei

@Lija: ik heb hem nog niet getest.. maar ik maak wel een review binnenkort! :-)

llse zei

Ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een bestelling ga plaatsen bij eyeko, ik heb er zelf nog niks van. Het is goedkoop en ik heb veel positiefs gehoord, dus wie weet als ik mijn salaris binnen heb dat ik iets ga kopen(A)

Marijke zei

@Ilse: ja, moet je zeker doen! Ik vind de minty fatbalm best wel leuk! en de rose salve die ik er bij kreeg vind ik ook goed! de nagellak moet ik nog testen!