BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 9 oktober 2009

TAG: Lievelingsproducten

Ik ben getagd door Katrijn. Deze keer is het een favoriete producten tag. Superleuk!

Favorieten:

Make-up

Poeder: MAC MSF Naturel
Foundation: MAC Studio Sculpt en Gosh Compact foundation
Concealer: Maybelinne Pure Mineral Concealer
Blush: MAC Peachykeen en Dainty
Bronzer: Rimmel naturel bronzer
Mascara: Covergirl Lash Exact en Lash Blast
Lipgloss: MAC Icescape, Nymphette en NYX
Lipstick: Catrice, eentje van de Dreams Of Ice collectie
Oogpotlood: MAC Fascinating (wit)
Oogschaduw: MAC Fafi Eyes 1 paletje én het 28 neutral palet
Eyeliner: gebruik ik eigenlijk niet, moet me maar eens zo'n gelliner aanschaffen! :-)

Haar

Haarmousse: heb er eentje van de Etos, maar gebruik ik niet zo vaak.
Haarlak: heb een mini van nivea die ik wel fijn vind.
Shampoo: John Frieda Go Blonder
Crèmespoeling: Inecto
Haarmasker: Inecto Hair Repair Treatment, en die van Gliss Kur zijn ook heel fijn!

Beauty

Parfum: TPS Lolita Lempicka
Body Lotion: Lush Vanilla Delite
Deodorant: Nivea pearl & beauty en de Rexona girl deo's
Gezichtsmasker: Bananarama (In De Watten), maakt mijn huidje superzacht!
Nagellak: nagelbijter ;-)
Handcrème: Inecto en die van Yves Rocher. Heb er ook nog eentje van KOH, moet ik nog testen.
Lippenbalsem: Rosebud Salve, al vind ik de Coco loco van The Secret Garden ook heel fijn!
Zelfbruiner: Dove Sunshine lotion
Gezichtscrub: Inecto
Lichaamscrub: Sweetie Pie van The Secret Garden en de Scrubby Bubbly badboters van In De Watten
Dagcrème: Lancome Hydra Zen, duur, maar gewoon de beste! :-)
Nachtcreme: Yes To Carrots
Anti puistjes: / die van Lush staat wel op mijn wishlist...
Tonic: Lush Eau Roma Water, zo fijn voor mijn gevoelig huidje.
Gezichtsreiniger: Shiseido Cleansing Foam
Douchegel: ik wil alleen nog maar In De Watten, The Secret Garden of Lush zeepjes! ;-) Nee, de doucheschuims van Rituals zijn ook super!
Ontharing: /

Ja, best wel wat Inecto! Still loving it! :-)

Ik TAG: Maaike, Kim en Neonrocks. Ben benieuwd naar jullie favo's ladies! :-)

6 reacties:

Maaike (Honestbeauty) zei

Owkeej :D Ergens volgende week zal ik mijn favo's posten!

Marijke zei

heel goed maaike! :-)

Chrissie zei

Bedoel je die 'icy magenta' lipstick van catrice? Die heb ik ook, dat is inderdaad een supermooie! Heel erg naturel :-) Owja, en bedoel je van Lush dat grease lightning spul? Een vriendin van mij had die meteen toen ie uit was gekocht, en een aantal weken erna weer weggegooid. Hij deed niks bijzonders blijkbaar.. (zij heeft nogal een probleemhuid). Nuja, dan weet je dat iig :) Trouwens, jij hebt toch een prima huidje al?

Myrna zei

Antwoord 2, 3 en 4 zijn bij ons hetzelfde! haha toevallig! En ik had wel verwacht dat er bij jou veel Inecto zou voorkomen

Marijke zei

@Myrna: hihi, best grappig! :-)

Marijke zei

@Chrissie: nee, tis een andere naam dacht ik... frosted rose (even opgezocht) ja, kbedoel die van Lush ;-) oei, zal dan maar eerst een sample vragen ;-) dankje!