BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

dinsdag 20 oktober 2009

Favo concealers

Enkele weken geleden kocht ik 2 nieuwe concealers, en ze zijn meteen mijne nieuwe favorieten!



De Gosh "Touch Up". Dit is een groene concealer, ideaal voor rode plekjes en puistjes. Meestal krijg ik met groene concealers meteen een grauwe kleur. Met deze heb ik dat niet! Wat ik helemaal leuk vind is dat het ook een kwastje heeft in plaats van een applicator. Maakt het aanbrengen heel makkelijk.

En dan de Maybeline Pure Mineral Concealer. Dit is ook weer een super aankoop geweest! Deze concealer dekt goed en smeert ook makkelijk uit! Je kan deze gebruiken als under eye concealer en als concealer voor andere plekjes. Echt een aanrader!

Ik heb beide concealers met korting geshopt en dat maakt het helemaal fijn!

Wat zijn jullie favo concealers?

15 reacties:

NeonRocks zei

Oh die tweede wil ik ook graag proberen, ik hoor zovaak dat hij geweldig is!
Ik ben bezig om mijn concealer van Oriflame op te maken, die is op zich wel okee, en verder heb ik het concealer palette van Catrice, maar ik vind die nogal lastig uitsmeren eerlijk gezegd.

xoxo

Vera Camilla zei

Mijne is ook defenitely de minerel concealer van maybelline! gewoon echt een fantastische concealer!

blogpost heeft een hekel aan mij denk ik, want ik kan telkens geen reactie plaatsen, maar ik wil je even bedanken dat ik tussen je links sta, erg lief! Dankjewel, dat waardeer ik erg.

Liefs!

Tessa zei

die van Gosh is idd heel fijn (ik heb wel de normale huidskleur) maar die ging héél snel op bij mij

steffi zei

ik heb er eentje van mac maar voor de winter vind ik hem niet zo fijn omwille van de vaste vorm. misschien dan ook maar gaan voor die van maybelline ;-).

Marijke zei

@Neonrocks: ja, vind die catrice ook lastig uitsmeren...
@VeraCamilla: graag gedaan hoor! stom dat de comments nog neit werken, had er disqus voor geinstalleerd maar blijkbaar werkt da nie goe! :-( @Steffi: zeker eens testen, is echt super!

Myrna zei

Die Maybelline concealer is ook mijn favoriete concealer!!

Anoniem zei

1e heb ik ook, 2e zal ik maar eens kopen hé ;)

Elien zei

Die van Gosh is ook mijn favoriet (maar dan wel de huidskleurige versie).

Anoniem zei

Hej!

Die groene gosh-concealer is écht handig!

Misschien moet je je site naar wordpress verhuizen? Daar lukt het eigenlijk altijd heel makkelijk met comments? :)

Al is het wel een heel werk wss..

groetjes

Laura zei

Die van Maybelline heb ik ook en daar ben ik ook erg tevreden over! Maar die van Gosh wil ik nu ook wel. Heb er al op meerdere blogs goede dingen over gelezen.

Marijke zei

veel fans van de gosh concealers :-)
@anoniem: ja ben wat aan het twijfelen over de site... zo spijtig dat die comments zo rot doen! :-)

evelien zei

misschien een domme vraag maar kocht je die van maybeline in belgie? want ik kan er geen info over vinden op de belgische site van maybeline..

Marijke zei

@evelien: ik heb hem gekocht bij di! ik heb ook de indruk da hij moeilijk te vinden is!

sanne zei

ik wil hem vandaag heel graag gaan kopen,
alleen hoe duur is hij?
ik heb echt overal gehoord hoe goed hij is,
maar wat is de prijs?
btw, echt super goede site. !

xxx; sanne

Marijke zei

@Sanne: ze waren allebei ongeveer € 8 / stuk! bedankt! :-)