BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zondag 11 oktober 2009

Bourjois lipgloss Effet 3D Nude


Enkele weken terug kocht ik deze lipgloss bij Kruidvat voor maar € 2.50.



Het is de Effet 3d Les Nudes lipgloss van Bourjois!

Ik ben zo blij met deze lipgloss! Het is een mooi kleurtje, het kwastje is héél handig net een klein penseeltje!) en hij was niet duur! Allemaal positief dus!



Een swatch op mijn hand.



En een lipswatch.

Hebben jullie zo'n Bourjois glossje? En wat vinden jullie ervan?

5 reacties:

Myrna zei

Hij ziet er echt heel mooi uit! Ik heb er een aantal jaren geleden twee gehad, die nu allang weggegooid zijn. Heb er daarna eigenlijk nooit meer een gekocht, raar want ik vond ze wel heel erg fijn!!

Marijke zei

ja hé.. ik wil nog een babypink kleurtje! :-)

Eline zei

mooi!

kim zei

Ik heb er geloof ik 3. Eéntje ervan bevat heel véél glitter en daar ben ik niet zo'n fan van, maar van de 2 nude-kleurtjes die ik heb ben ik supertevreden!

Anoniem zei

die wil ik al een eeuw ofzo, maar ik koop hem nooit :') ziet er mooi uit!