BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

zaterdag 10 oktober 2009

Haul: The Secret Garden

Gisteren kreeg ik een leuk pakketje van de postbode.

Het was mijn pakketje van The Secret Garden!

Ik had een grote pot Sweetie Pie whipped body butter, Sugar sugar cupcakes, Solid Lotion Bar in de geur Flower en een lipbalsem coco loco besteld!

Natuurlijk heb ik ze meteen getest! :-) De Sweetie Pie body butter ruikt superlekker en hydrateerd mijn huidje echt goed! Ideaal voor de koude wintermaanden!

De Coco Loco lipbalsem is ook héél fijn, hij smeert en smaakt lekker ;-) En maakt mijn lippen superzacht.

De solid lotion bar heb ik op mijn hand geprobeerd en deze beviel me ook goed! Frisse geur en is handig in gebruik! Deze gaat in mijn handtas!

En dan de Sugar Sugar bath cupcakes.. OMG! Deze zijn zoooo fijn! Ze ruiken naar Rockstar van Lush (echt waar! :-)) Hij maakt geen bubbels in je bad, maar er blijft een hydraterend laagje achter op je huid. Zalig!

Ik ben weer zo blij met deze spulletjes! Echt waar, ik kan niet meer zonder The Secret Garden! :-)

7 reacties:

steffi zei

leuke aankopen! veel plezier ermee :D!

Katia zei

ahh wat een fijne spulletjes ^^ ik ben nog steeds vol ongeduld op mijn pakje aan het wachten :P

Nathalie zei

Ziet er heerlijk uit :) Ik smeer nog elke dag helemaal blij met mijn cherrie-pop lippenbalsem.

Marijke zei

dankje ladies!

Tamarah zei

het klinkt echt heerlijk!

Myrna zei

Alle spulletjes lijken me zo fijn!

Marijke zei

ze zijn ook superfijn! :-) binnenkort uitgebreidere reviews!