BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 8 oktober 2009

Badkamerstash

De meeste producten bewaar ik in mijn kamer.

Behalve de dingen die ik dagelijks gebruik zoals douchegel, deo,...

Deze bewaar ik in de badkamer! En ik heb er speciaal voor jullie even foto's van gemaakt! :-)

In de douche:



Pink douchegel van Kruidvat, Inecto conditioner, John Frieda Go Blonder shampoo, lactacyd en de Scrubby bubbly bath boter.



In dit kastje staan mijn gezichtsproducten. Helemaal vanboven zie je mijn Nivea pearl & beauty deo, Ineco moisturizer, Inecto scrub, Yes To cucumbers ooggel en lenzenvloeistof.
Op het middenste schabje staat een mandje met watjes, mijn Yes To carrots nachtcrème, babyface in het blikje en wat flosdraad enzo...
Helemaal vanonder staan mijn reinigingsspulletjes. 2 mini flesjes met water en olijfolie als oogontsminker, Nuxe reinigingsmousse, bourjois tonic, Lancome hydrazen dagcrème en Biocura dagcrème.
Hebben jullie producten mandjes in de badkamer?

5 reacties:

Chrissie zei

Altijd leuk om te zien zo'n stash-foto's, filmpjes :-)
Ik vroeg me alleen af he: jij hebt lenzen, maar gebruikt wel olie om je ogen te ontschminken, gaat die olie dan niet bij jou op je lenzen zitten? Ik heb hier namelijk altijd last van als ik een oogreiniger op olie-basis gebruikt. Ik vind deze wel heel goed reinigen trouwens, maar ze laten jammer genoeg zo'n waasje na op m'n lenzen! Heb jij hier geen last van?

Marijke zei

@Chrissie: normaal heb ik er wel last van hoor. Maar ik doe eerst gedistilleerd water op een watje en dan een beetje olie. Werkt prima en ik heb geen last aan mijn ogen! :-)

Martine zei

Leuk om te zien! Woon je op jezelf of heb je gewoon je eigen kastje in de badkamer?

Kus Kus Martine

Chrissie zei

Ok, ik zal het toch es gaan proberen dan met olijfolie! Dankje voor de tip! :)

Marijke zei

@Martine: nee, woon nog bij mijn ouders! heb een eigen kastje ;-)