BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

maandag 5 oktober 2009

Favo's September

Een beetje laat weer, maar hier zijn mijn favoriete producten van september.

Make Up:



Gosh compact foundation: Deze vind ik erg handig in gebruik en hij maakt mijn gezicht super egaal! love it!

Mac Dainty blush: één van mijn favoriete blushes all time!

Covergirl Lash Blast mascara: deze heeft een groot borsteltje maar hij maakt mijn wimpers langer en geeft ze meer volume.

Sigma brushes: de poederkwast is zo zacht, en ook de blushkwast is 1 van mijn favo's. De andere is de 224, een supergoede blendingbrush!

Producten:


Lancome Hydra Zen dagcrème: een hydraterende en verzachtende dagcrème. Super voor mijn gevoelig huidje.

Biosilk Silk Therapy serum: maakt mijn haren zacht en glanzender, en ik ben dol op de geur!

TPS Lolita Lempicka: deze ruikt zo lekker!

Wat waren jullie favo's van september?

5 reacties:

Anoniem zei

straks ga ik obsessen over die compact foundation :P

Marijke zei

hihi :-)

kim zei

Ik herontdekte de LashBlast (ik was er eerst niet zo wild van...), waarover vandaag ook een artikel op m'n blog :-)
En ik ben superblij dat ik hem herontdekt heb!!!

Marijke zei

@Kim: ik ga eens kijken se op je blog! kan alleen nog steeds niet reageren...

Myrna zei

Sigma brushes die zijn sowiezo mijn favorieten! En mn drie nieuwe MAC blushes :D ohja en Fuchsia Fix TLC van MAC