BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

vrijdag 16 oktober 2009

Comment probleem!

In één van mijn vorige artikels vertelde ik al over het comment probleem. Verschrikkelijk irritant is het! Je probeert een comment te posten en dan zegt hij 'Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw.' Dan probeer je het opnieuw... Ofwel loopt hij vast.. Of krijg je eerst het voorbeeld en moet je dan nog eens op ok drukken. (zoals ik!)

Ik kan begrijpen dat dit een reden is om niet te reageren! :-)

Maar ik vind het natuurlijk wel jammer dat ik soms weinig comments krijg, terwijl ik wel ongeveer 150 bezoekers per dag heb! (Onder bezoekersteller staat er een vierkantje, als je daar op klikt kan je denk ik meevolgen hoeveel het er per dag zijn!) Best handig!

Dus mijn vraag aan jullie... Weet iemand hoe je die comments gemakkelijker kan maken, zonder die foutmeldingen? Of als je andere ideeën hebt, laat het me weten via de comments, via Twitter of stuur me een mailtje. beautyblogmarijke@gmail.com

En ik zou zeggen, blijven proberen, die comments! Ik vind het altijd superfijn dat jullie reageren op mijn artikeltjes! Dus ook bedankt voor jullie geduld als je een comment post! ;-)

Groetjes Marijke

EDIT: Ik heb Disqus geinstalleerd en bij mij werken de comments nu veel beter! Hopelijk bij jullie ook! Trouwens dank u Ioni voor de tip!

3 reacties:

Ioni zei

Het is inderdaad behoorlijk irritant.
Je zou dezelfde plugin kunnen gebruiken als Serena op haar site. Disqus ofzo heet het. Je moet daar maar eens kijken want sinds zij die heeft, heb ik nergens meer last van.

Succes!!!

Nathalie zei

Hoi, ja ik kan geloven dat je er haast gek van kan worden.

Bij deze dus even een comment-testje:
Ik heb gisteren mijn pakketje ontvangen van de John Frieda club. Het was een zwart kartonnen doosje met daarin een sample (25 ml)van de luxurious volume blow dry lotion.
Verder zat er ook nog een bon bij waarmee je in het kruidvat bij aankoop van een shampoo de conditioner er gratis bij krijgt (wat toch altijd weer meer dan 8 euro scheelt). Dus ik ben best tevreden ;)

*Hopelijk krijg je het probleem snel opgelost, maar ik ben een totale pc nitwit dus k kan je niet helpen!

Marijke zei

@Ioni: dankje! heb eht geinstalleerd! hopelijk gaat het nu beter.