BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

woensdag 14 oktober 2009

REVIEW: Gosh Creamy compact foundation

Vandaag een review over een product dat ik al elke dag gebruikt heb sinds ik het gekocht heb!


De Creamy compact foundation van GOSH!



De verpakking oogt vrij chique vind ik. Simpel zwart met GOSH erop!


Als je het doosje opent zie je dat er een sponsje bijzit en dat er ook een spiegeltje in het dekseltje zit. Erg handig om gewoon in je handtas mee te nemen!
Ook het sponsje werkt heel fijn. Het brengt de foundation mooi aan.
Ik ben heel tevreden over deze foundation. Prima om elke dag te gebruiken en ik vind dat het mijn huidje mooi egaal maakt!
Ik heb hem gekocht bij Kruidvat voor € 2.50!!! Blijkbaar gaan deze uit het assortiment dus heb ik er snel nog een gehaald! Ja, zo tevreden ben ik! ;-)
Dus kijk zeker eens in het Gosh solden bakje bij Kruidvat! Misschien vind je wel deze leuke foundation!
Even off topic:
Ik merk dat het weer heel moeilijk is om comments te posten! Best lastig, want ik weet echt niet hoe het komt en hoe ik het kan oplossen. Dus als jullie een oplossing hebben mag je proberen een comment te plaatsen ;-) maar als dat niet lukt kan je ook altijd mailen naar beautyblogmarijke@gmail.com

10 reacties:

Melissa zei

Ooh superfijn dat je die nog net even voor €2,50 hebt weten te scoren! Ik gebruik momenteel de poeder foundation van Sephora, die ik ook totaal niet verkeerd vind:D Liefs

PS. Ik denk dat ik snap wat je bedoelt met moeilijk reacties plaatsen, want als je klikt op 'reactie plaatsen' staat er in het rood erboven: 'Uw verzoek kan niet worden verwerkt. Probeer het opnieuw.' (Dit is trouwens altijd zo bij blogspot;p) Dus dan klik je nog een keer op reactie plaatsen en dan doet ie het wel! Misschien ook handig inderdaad om in een artikel te vermelden, want zou wel vervelend zijn als je hierdoor minder reacties zou krijgen.. Liefs!

Maaike (Honestbeauty) zei

Ja Melissa heeft gelijk! Sinds je van bloggen.be naar hier bent overgeschakeld moet ik steeds twee keer klikken. Maar sinds ik dat ' ontdekt' heb klikt ik gewoon steeds tweemaal en lukt dat posten heel makkelijk :)

Iemand vertelde dat ook mijn site problemen heeft met posten :s maar ik krijg toch nog veel reacties dus ik vraag me af of mijn blog nu raar doet of de personen in kwestie een rare internetverbinding hebben ....

Dus wie de mijne ook eens wil testen: ga uw gang!

Lija zei

Lekker is dat he, van die leuke koopjes! En dat van die comments, dat 2 keer klikken is nu vaste prik idd. Maar laatst had ik geklikt en toen liep de boel vast. Toen wilde ik het nogmaals proberen (dus opnieuw comment getypt), maar toen leek het net of het comment-gedeelte was vastgelopen? Zelfs nadat ik je site opnieuw had opgestart. Maar dit kan ook aan mijn verbinding hebben gelegen natuurlijk!

Ioni zei

Hij ziet er inderdaad sjiek uit. En wat heeerlijk goedkoop!!

Marijke zei

ja zo'n afprijzingen bij Kruidvat kunnen heel wat leuke hauls opbrengen ;-) ik zal eens een artikel maken over de comments posten.. misschien komen er dan ideeen of een oplossing...

Anoniem zei

Leuk! Maar is het niet moeilijk om een creme foundation egaal aan te brengen?

Marijke zei

@Anoniem: ik vind van niet, ik breng deze aan met het sponsje dat er bij zit. vind het net heel handig en snel gaan! :-)

Marijke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

grmbl *JALOERS* :P ik heb hem zelfs gezocht nu in het schap, maar hij is er idd niet meer!

Marijke zei

haha Elke.. Ik hoop echt dat je hem nog vind! :-)