BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

donderdag 1 oktober 2009

Wishlist oktober!

Eind van deze maand ga ik een weekendje naar Parijs en ik ga echt proberen om deze maand veel te sparen om in Sephora te shoppen! :-)

Daarom een speciale Parijs wishlist! :-)
Het Too Faced Glamour To Go paletje. Dit staat echt al kei lang op mijn wishlist!

De Urban Decay Primer Potion. De beste oogschaduwbasis ooit volgens vele beautyblogsters!

Het blush bronzer duo van Nars in Orgasm/Laguna. Weer al iets wat ik al superlang wil!


De Stila lipstick in Sarah. Een mooie lichtroze kleur!

En ik wil ook zeker een kijkje nemen naar de Philosophy spulletjes! Die zien er altijd zo leuk uit!




Zo, dat zal alvast sparen worden! :-) Maar alle spulletjes zijn dan ook super!
Hebben jullie nog (Sephora) aanraders?

9 reacties:

NeonRocks zei

Mooie spulletjes allemaal! Mijn wishlist komt stiekem wel goed overeen ;)
Hopelijk kan je veel van deze spulletjes mee terug nemen van je reis!

xoxo

vivaglamx3 zei

hihi grappig, in Amerika kocht ik het Nars duo, de Sarah lipstick en de UDPP :P
De eerste 2 had ik gezien bij Fafinettex3.
Ben er heel blij mee, goed dat ze op je wishlist staan, u'll love them!!

Verder raad ik nog de brow gel van Anastacia aan of eender welk product van dat merk.
En ook de smashbox primer kan je daar kopen, ik heb spijt dat ik die toen niet gekocht heb, dju toch :P
Ohja in Amerika verkochten ze in de Sephora ook make up van het merk Makeup Forever (Evi&Sofie), misschien in Parijs ook?

Marijke zei

@Neonrocks: er komt zeker een parijs haul zenne! :-)

@Laura: ja, heb ze ook bij Fafinettex3 gezien, en bij jou :-) Ik ga zeker eens kijken naar de andere spulletjes! bedankt voor de tips!

steffi zei

volgens mij moet je ook wat meer spulletjes van urban decay aanschaffen :p lijkt me een fantastisch merk. jammer dat het hier niet te koop is! wanneer precies vertrek je?

Marijke zei

@Steffi: ik vertrek 23 oktober! kga zeker eens kijken naar urban decay! :-) waarschijnlijk kom ik met nog andere dingen thuis die ik hier boven vernoemd heb hoor!

Maaike (Honestbeauty) zei

Veel plezier in de Sephora meid! Ik ga denk ik ook eens beginnen sparen :)

Marijke zei

dankje maaike!

Miss_Sofie zei

Ik ben in september naar Parijs geweest en heb enkel spulletjes in sephora gekocht!

Ik heb de smashbox primer, palette urban decay, pallet grafic garden van mac, benefit buffdust en nars deep troat.

De sephora op de champs-elysees is zeker een aanrader!
Spaar maar goed en laat je gaan ;)

Marijke zei

@Sofie: nice! oh champs-elysees, ga ik onthouden! :-)